#26 Skrevet Februar 24, 2008 kjøpte dem oss pål fivelstad hær på forumet. helt nye ubrukt. prisen får du evt spørre han om. du får ikke denne fargen til a3, siden den ikke levers i 5x100, men du får den jo i sølv da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 24, 2008 jeg syntes det ble gromt! Passet bilen skikkelig bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 24, 2008 rett og slett rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 24, 2008 Blei rått det der...Meget fin A4 du har deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 24, 2008 Hva er grunnen til at denne fargen ikke kommet i 5x100 ? Disse som leveres med den bolsirkelen er helt like men fargen er forskjellg ? Noen som har fargekoden ? Sinnsykt pent på bilen din, ingen tvil om det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 24, 2008 det ble råbra! tenkte på slike selv til s3, men fikk vite at det ikke fantes bbs ck anthracite i 5x100.. ikke vet jeg, så bare det var skrevet hær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 24, 2008 hva er inpresset på disse? har du senket mye..? er meget spent på hvordan mine hjul klaffer nå....... tror det må testes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 24, 2008 et 35. er senket en plass mellom 60-70 tror jeg, er justerbart kv, så vet ikke sikkert, hvilke hjul har du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 24, 2008 hmm.. lovende.. jeg har 8,5X19 Oz Opera, samme senk som deg og! Gleder meg til testinga hehe.... Ser bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 24, 2008 ja det blir nok spennede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 25, 2008 Det bildet med begge bilene var tøft! Fikk noe nytt å pryde skrivebordet med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 25, 2008 dekk dim? Så meget pent ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 25, 2008 235.35.19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 25, 2008 fiiiiiiin bil ass!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 25, 2008 takk for det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...