#1 Skrevet Februar 23, 2008 passer felger med ET56 på audi s2? Hva er den perfekte ET på s2? for å få felgene innafor skjemene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2008 ET56 passer ikke, da kommer felgene for langt inn og tar vel i fjærbeina hvis jeg ikke tar helt feil. ET mellom 32 og 38 skal gå bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2008 ok.. da veit je det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2008 ET56 kan du nok bare glemme, da kommer felgene for langt inn og vil ta i fjørbeinet.. Riktignok bare prøvd på usenket bil, men kjører på sommerstid med 9,5x18 ET35, har ikke subbet en eneste gang. ET 25-45 går bra, alt etter bredde på felgen( og noe grad av høyden) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2008 Er Et 52 på de som jeg kjører med på sommeren nå. men er jo spaca 20mm da.. Har lyst på 8.5-18" men usikker på Et fordi det sitter Small reds på bilen.. Vil helt space minst mulig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2008 Men ved for høyt innpress kan du bruke spacer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=113661 lyst til å prøve disse, men liten vist vis de ikke passer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2008 Men ved for høyt innpress kan du bruke spacer må vel gjøre det uansett hvilke felger je kjøper til bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 23, 2008 Er Et 52 på de som jeg kjører med på sommeren nå. men er jo spaca 20mm da.. Har lyst på 8.5-18" men usikker på Et fordi det sitter Small reds på bilen.. Vil helt space minst mulig.. er mer utformingen på felgen som bestemmer plassen til bremsene, jeg har selv hatt 8x18 ET35 med 322mm skiver og brembo kalippre på en A4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 23, 2008 må vel gjøre det uansett hvilke felger je kjøper til bilen.. Nei felger er jo forskjellige... Hvis du kjøper felger med riktig innpress så passer de uten. Kjøper du felger med feil innpress kan du bruke spacere hvis innpresset er for høyt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 23, 2008 er mer utformingen på felgen som bestemmer plassen til bremsene, jeg har selv hatt 8x18 ET35 med 322mm skiver og brembo kalippre på en A4 ok.. har samme skivene liggenes i garasjen som ska på snart. prisen på de felgene der er da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 23, 2008 jeg betalte 6k for dem helt nye...ikke akkurat kjempedyre....og dem har plass til masse bremser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 23, 2008 jeg betalte 6k for dem helt nye...ikke akkurat kjempedyre....og dem har plass til masse bremser hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 23, 2008 dekkskift.no det er bilprodukter.no som er importør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 24, 2008 ok.. får se å begyne å spare je da skjønner jeg...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...