#1 Skrevet Februar 23, 2008 Skal kjøpe nye sorte hjulbolter til sommerfelgene, noen som vet hvilken str org boltene er?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2008 er jo bare å nappe ut en bolt å måle det, tar ca 3 min inkl å kle på seg jakke å hente hjulkryss osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2008 det hadde jeg gjort hvis jeg hadde hatt noe nøyakti å måle med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2008 Vil tippe du har 12x1.5mm bolter (12mm og 1.5mm stigning i gjengene) 17mm hode på bolten:) Er del det de fleste nye Audier kommer med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2008 Vil tippe du har 12x1.5mm bolter (12mm og 1.5mm stigning i gjengene)17mm hode på bolten:) Er del det de fleste nye Audier kommer med. Net det er 14x1.5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2008 Net det er 14x1.5 Stemmer det Simon! På min gamle er det 12x1.5:rolley: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2008 Takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2008 Dumt spm, hvordan vet jeg at jeg får rett bolter til de og de felgene, eller er det samme type bolter uansett? Jeg vil helst ha rett bolter både sommer og vinter, men har to helt forsjellige dimensjoner. 5x13" og 7x15.. Er det innpresset som dirigerer lengden på boltene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 23, 2008 Dumt spm, hvordan vet jeg at jeg får rett bolter til de og de felgene, eller er det samme type bolter uansett? Jeg vil helst ha rett bolter både sommer og vinter, men har to helt forsjellige dimensjoner. 5x13" og 7x15.. Er det innpresset som dirigerer lengden på boltene? Ja vanligvis.. Har du lite innpress blir vel gjerne "senteret" som ligger mot navet mye dypere og det krever fortlange bolter. Man ser jo ofte at felger med lite innpress har dypt senter og da får dem fort kant noe man ser på Compomotivefelger. Der blir det kant og dypt senter når innpresset blir mindre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...