#1 Skrevet Februar 23, 2008 noken som bor i nerheten av stryn som har god peiling på ledningsnett og koblingskjema?som eventuelt kunne ha tatt seg en tur og sett på?skal seff få godt betalt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2008 Du kan jo forklare litt om hva problemet er. Jetta har ikke så mye elektriske duppeditter, og er egentlig ganske kurrant å finne ut av. Evt. så får du komme til Ålesund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2008 Du kan jo forklare litt om hva problemet er. Jetta har ikke så mye elektriske duppeditter, og er egentlig ganske kurrant å finne ut av. Evt. så får du komme til Ålesund. e alt på sikringsboksen..for e ulike kontakter fra gti..blir kvalm berre eg ser på ledningane:shf: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2008 Første du burde gjøre er såfall å skaffe ei sikringsboks som stemmer til GTI nettet ditt. Er to forskjellige varianter, før 1990 (elns?) og etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2008 har en fra den bilen eg tok ledningsnett..men kontaktene fra bilen passa ikkje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2008 har du noken forslag om kor eg kan gjere det?lage egen sikkringsboks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2008 Kan du ikke bare bytte hele nettet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2008 jo e mulighet de da...veit du om de e same nette på 16v og 8v på sjølvaste bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2008 Det kommer ann på årsmodellen. Jeg husker desverre ikke helt når, men 89-90 eller no sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 24, 2008 ok..veit du om noken som har en delebil ståande me gti nett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 24, 2008 Forstår jeg deg rett nå så har du et komplett jetta med nett til Alt. to som kanskje krever litt mer know-how. Skill motornettet fra lysnettet i ditt gamle opplegg, gjør det samme med 16V nettet. Da sitter du igjen med bare noen få kontakter som skal gå inn i bilen. Bruk skjema for å finne ut hva som er hva, og spleis dette sammens med det gamle nettet (som du da har klipt). Muligens så stemmer fargene overens også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 24, 2008 ja de stemmer...men lure på og skifte ut lysnett,iog til instrument og div...har 0 peiling på koblingskjema og sånt...og må ha bilen klar om 1 måned... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...