trenger hjelp med ledningsnett til gti!

Anbefalte innlegg

noken som bor i nerheten av stryn som har god peiling på ledningsnett og koblingskjema?som eventuelt kunne ha tatt seg en tur og sett på?skal seff få godt betalt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo forklare litt om hva problemet er. Jetta har ikke så mye elektriske duppeditter, og er egentlig ganske kurrant å finne ut av.

Evt. så får du komme til Ålesund. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo forklare litt om hva problemet er. Jetta har ikke så mye elektriske duppeditter, og er egentlig ganske kurrant å finne ut av.

Evt. så får du komme til Ålesund. ;)

e alt på sikringsboksen..for e ulike kontakter fra gti..blir kvalm berre eg ser på ledningane:shf::shf:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første du burde gjøre er såfall å skaffe ei sikringsboks som stemmer til GTI nettet ditt. Er to forskjellige varianter, før 1990 (elns?) og etter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en fra den bilen eg tok ledningsnett..men kontaktene fra bilen passa ikkje...:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du noken forslag om kor eg kan gjere det?lage egen sikkringsboks?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke bare bytte hele nettet da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo e mulighet de da...veit du om de e same nette på 16v og 8v på sjølvaste bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer ann på årsmodellen. Jeg husker desverre ikke helt når, men 89-90 eller no sånt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok..veit du om noken som har en delebil ståande me gti nett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår jeg deg rett nå så har du et komplett jetta med nett til

Alt. to som kanskje krever litt mer know-how. Skill motornettet fra lysnettet i ditt gamle opplegg, gjør det samme med 16V nettet. Da sitter du igjen med bare noen få kontakter som skal gå inn i bilen. Bruk skjema for å finne ut hva som er hva, og spleis dette sammens med det gamle nettet (som du da har klipt). Muligens så stemmer fargene overens også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja de stemmer...men lure på og skifte ut lysnett,iog til instrument og div...har 0 peiling på koblingskjema og sånt...og må ha bilen klar om 1 måned...:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.