#1 Skrevet Februar 23, 2008 Ser bra ut? BIlen har rullet 340 000 km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2008 Kanonbra!! 340.000 km Uten omlakkering noen gang!! Dette var rått Rød gjør seg, men er den fargen man kan ha ganske så sårlig lakk for å kunne miste glansen fra avstand.. Men ser at dette er absolutt ikke tilfellet på din bil.. Vi liker å høre hvordan produkter som blir brukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2008 Ser jo sinnssykt bra ut.Org. Lakk? Skulle ha likt å se noen før bilder jeg da, men resultatet ser jo bra ut. Du som har shinet den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2008 Original lakk ja, dessverre ingen før bilder her. Den ble rubbet/polert i sommer. Dette var kun swissvax cleaner fluid + voks. Jeg som har gjort det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2008 Det ser kanonbra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2008 Original lakk ja, dessverre ingen før bilder her. Den ble rubbet/polert i sommer. Dette var kun swissvax cleaner fluid + voks. Jeg som har gjort det. Må si at jeg er imponert Ketil, du kan det du driver med!!! Har du flere biler du kan skryte av? Elsker disse "click and brag" tråder...morsom lesing! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2008 http://www.scandicshine.no/forum/showthread.php?t=69 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 25, 2008 Synes bilen til mammaen din er fin jeg, Ketil: rolleyes Skulle nesten tro du gjør dette ofte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...