#1 Skrevet Februar 23, 2008 Hei. Har et problem med at speedometret ikke fungerer, så jeg ikke vet hvor fort jeg kjører.. Så her om dagen tenkte jeg å ta en titt på sensoren, og der sto den, men så fort jeg tok i den, så knakk den i to biter. Viste seg senere at den var rusta i to biter, så der var det ikke rart det ikke fungerte... Noen som har liggende en sensor eller vet hvor å få kjøpt? Dette er en digial sensorr og ikke vaier, så er det sagt. Så ut som en plasthylse du skrudde av bare.. Dette er en -85 mod 200 tq På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2008 Denne sensoren er muligens det samme som står på du bleste litt eldre modeller til audi.. Dra på ditt lokale huggeri å napp ut en sensor. Koster svært lite, eller ingenting om du ønsker;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2008 Det er vel en plast sensor ja, men det går en wire ned i girkassa, det er den som bruker å ryke Måtte bytte på begge mine 200, men siste gangen fikk jeg høre at de hadde gått ut av produksjon Så jeg fikk tak i en via forumet... Usikker på om det er samme på nyere 100/v8/200 20V osv... Men der er jo noen som har delebiler ute på forumet med deler til salgs ... høre med en av de, så kansje noen har en til deg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2008 I dette tilfellet var det sensoren som var i to deler, så den nederste delen satt igjen på kassa. Du vil ikke selge din da, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2008 Har ikke 200 lenger Har dog en 100 cs quattro med wire , som også har gått ut av produksjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2008 Hvis det er samme som på 100, så kan du få en av meg i bytte mot det dørtrekket du skulle sjekke for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2008 Fikk du aldri PM min? Hadde dørsiden stående klar i en bil.... som ble pressa i helga, glemte å ta det ut og plutselig var bilen borte! Mulig har et på lager, men da må jeg bare huske hvor hen ( Førersiden forran, med blanding av stoff og skinn/plast, sant? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2008 Fikk du aldri PM min? Hadde dørsiden stående klar i en bil.... som ble pressa i helga, glemte å ta det ut og plutselig var bilen borte! Mulig har et på lager, men da må jeg bare huske hvor hen ( Førersiden forran, med blanding av stoff og skinn/plast, sant? ) Siste PM jeg fikk var at du skulle undersøke litt... Virker som det er noe mystisk med PM-systemet her for tiden, har mistet flere også. Men ja, var den kombinasjonen der ja, men sort plast/"skinn" og lyst mønstrete stoff. Ligger bilde ute. Og som sagt, hvis sensoren du trenger er samme som på 100 turbo, så har jeg en til overs, men har ikke peiling på evt. forskjellen på 100 og 200. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 26, 2008 Hmm, samme her. Fler PM jeg har misset eller fått mye senere... Fant innerst inne en bil med den dørsiden du nevnte, er for øvrig til en bil med el.vinduer, men den er der ihvertfall idag. Hadde ikke mulighet til å ta det av, men tok bilder av det, om interesse Tillegg: Så på tråden nå, det er likt det som står i bilen jeg fant innerst i hauen idag, så bare finn en dag det passer for deg, så kan vi møtes også overlevere deler til hverandre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 26, 2008 Absolutt interessant! Hvor fant du denne bilen hen? Du kan jo sende meg bildene på MSN (adressen står på profilen) eller jeg kan kjøre meg en tur og titte selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 26, 2008 Jada, er lik det bildet du har i den andre tråden.. Passer det for deg ikveld? Tar med en kraftig LED-lommelykt i så fall Så lenge sensoren/giveren er elektronisk, skal det virke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 26, 2008 Passer bra det:) Tar med meg DeWalt Xenon'en min jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 26, 2008 Han hadde wire på sin ja.... Søker fortsatt giver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 5, 2008 Bumper denne også, mulig en som kommer over tråden, og har hva jeg trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 5, 2008 En tanke som slo meg, hvordan er det å gå over til en annen type speedometer, no ala sånn som du får til sykkel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 15, 2008 Bump, trenger virkelig denne.. Delenr er 857 957 827 og er laget av VDO Har forsket litt og det er samme giver som sitter i en Audi Coupe Quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 15, 2008 Prøvd Ebay? Der er det mye rart å finne.. Forresten er det bare Coupé med digitale instrumenter som har den giveren, den vanlige har wire. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 15, 2008 Ja, både ebay global og ebay deutchland, ingen hell Stemmer det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...