#26 Skrevet Mars 11, 2008 Stor strømforsyning på din Olav?? En liten intern en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 11, 2008 Jah, huske ikkje eksakt i hode, men meine den e på rundt 1100W.. Sitat fra Hi-fi Center sin hjemmeside_ "AVR 445 har et oppgitt strømforbruk på hele 1025W og effekten er oppgitt til 7 x 65 watt i 40 ampere når alle kanaler er drevet samtidig i 20 Hz til 20 000 Hz, det vil si full belastning. Konkurrentene måler gjerne en kanal ved 1000 Hz noe som på langt ner er normal belastning for en forsterker og målingen blir derfor misvisende." Har med andre ord ikkje behov for panelovn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 11, 2008 hehe da huske du ikke:) Julebordet der du hva ufattelig dritings, så sa du at denon avr4308 til 20k bare hva mannskjit fordi den hadde kun xxx (huske ikke eksakt) strømforsyning:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 11, 2008 Jah, men den står eg for.. Vil fortsatt ha en HK framfor en Denon.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 11, 2008 Hehe, det vil ikke æ men det er vel en annen diskusjon. Skal ikke ødelegge tråden mer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 16, 2008 ble enda en budsjettsprekk, men jeg greide å redde den hva sier dere når jeg kjøper bakhøytalere og sub seinere/brukt og bruker pengene på en T765 Jørgen: er det mulig å få prøvehøre den den i stereo/film en dag ? blir dyrere og dyrere dette.. hehe følte at jeg ville ha hdmi switching med i pakken også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 16, 2008 det er rett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 16, 2008 så nettopp at Denon 3808 koster like mye.. hva er deres meninger om den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 19, 2008 Kan jeg få høre Denon 3808 i stereo med Concept 8 en dag etter påske ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...