#1 Skrevet Februar 23, 2008 Her her vi vært litt uheldig ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2008 Dette er jeg ganske sikker på at er repost: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2008 Oh:bs:, enn å rasere en så fiiiiin bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2008 Dette er jeg ganske sikker på at er repost: klø : Bilen er rimlig nylig krasja, men kan godt være hende. Er vel blitt litt over 3 uker siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=112754&highlight=a5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2008 Se der ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2008 Kjedelig det der. Sånn går det når enn har det travelt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2008 Hmmmm.....bilen står regga på Møller Bil Vest Asker. En selger som har vært litt overmodig ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2008 "Javisst har bilen antiskrens. Se nå." .. "Ops" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 24, 2008 "Javisst har bilen antiskrens. Se nå." .. "Ops" LOL Sånn kan det gikk:shf: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 24, 2008 Er det så dårlig kvalitet i de nye audi felgene altså, at den knekker i eikene ved for hardt pådrag ? Nå blei jeg skeptisk værfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 24, 2008 Er det så dårlig kvalitet i de nye audi felgene altså, at den knekker i eikene ved for hardt pådrag ?Nå blei jeg skeptisk værfall "Seitn" for en motor det skal være i den bilen da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 4, 2008 Bilen har vistnok fått skrens etter avkjøringsfeltet fra E-18 sørover på Holmen, fått kontra å gått sidelengs inn i rundkjøringa der! (Type HØY) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 4, 2008 Bilen har vistnok fått skrens etter avkjøringsfeltet fra E-18 sørover på Holmen, fått kontra å gått sidelengs inn i rundkjøringa der! (Type HØY) En selger som hadde "litt" for stor fart ?? Tipper det blinka rimelig heftig i ESP-lampa før det sa pang der hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 4, 2008 En selger som hadde "litt" for stor fart ?? Tipper det blinka rimelig heftig i ESP-lampa før det sa pang der hehe Vet faktisk ikke. Var på Audi Extreme Nigth på Møller Asker og Bærum i dag, da snakket de bak meg om den bilen. Så det var slik jeg hørte historien, så vet desverre ikke mer eller mindre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 5, 2008 Bilen har vistnok fått skrens etter avkjøringsfeltet fra E-18 sørover på Holmen, fått kontra å gått sidelengs inn i rundkjøringa der! (Type HØY) Da har det gått unna... Den avkjøringa skal du kjøre relativt fort på om du skal veive avgårde og klinke til den rundkjøringa som er der. For den er "et stykke" unna når du tar av, samtidig som den ikke er "sentrert" på den fila fra motorveien.. heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 5, 2008 Vet ikke noe mer om den saken, men skjedde vel den dagen det var underkjølt regn her i området og det var drit glatt! Men hvorvidt det er det som er årsaken vet ikke jeg noe om. Men bl.a. en sjåfør presterte å få til dette: Holdt selv også på å kjøre av veien den dagen, det var glatt med stor G. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 6, 2008 Trenger ikke å gå fort hvis man får vannplaning..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 6, 2008 avkjøringa er nesten ny. asfalten er ikke spes glatt heller, og det er vel nesten 200 meter fra avkjøringa til rundkjøringa. det er ikke hjulspor (mpt vannplaning) Det MÅ ha gått fort. jeg kjører der hver dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...