A5 med kantkjørte felger!

Anbefalte innlegg

Her her vi vært litt uheldig ja!

 

DSC00366.jpg

DSC00368.jpg

DSC00365.jpg

DSC00364.jpg

DSC00367.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jeg ganske sikker på at er repost: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh:bs:, enn å rasere en så fiiiiin bil!! : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jeg ganske sikker på at er repost: klø :

 

Bilen er rimlig nylig krasja, men kan godt være hende. Er vel blitt litt over 3 uker siden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig det der. Sånn går det når enn har det travelt.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm.....bilen står regga på Møller Bil Vest Asker. En selger som har vært litt overmodig ??? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Javisst har bilen antiskrens. Se nå." .. "Ops"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Javisst har bilen antiskrens. Se nå." .. "Ops"

 

LOL

 

 

Sånn kan det gikk:shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det så dårlig kvalitet i de nye audi felgene altså, at den knekker i eikene ved for hardt pådrag ?

Nå blei jeg skeptisk værfall : klø :

 

: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det så dårlig kvalitet i de nye audi felgene altså, at den knekker i eikene ved for hardt pådrag ?

Nå blei jeg skeptisk værfall : klø :

 

: haha :

 

"Seitn" for en motor det skal være i den bilen da! :o:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen har vistnok fått skrens etter avkjøringsfeltet fra E-18 sørover på Holmen, fått kontra å gått sidelengs inn i rundkjøringa der! (Type HØY)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen har vistnok fått skrens etter avkjøringsfeltet fra E-18 sørover på Holmen, fått kontra å gått sidelengs inn i rundkjøringa der! (Type HØY)
En selger som hadde "litt" for stor fart ?? : rolleyes Tipper det blinka rimelig heftig i ESP-lampa før det sa pang der hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En selger som hadde "litt" for stor fart ?? : rolleyes Tipper det blinka rimelig heftig i ESP-lampa før det sa pang der hehe

 

Vet faktisk ikke. Var på Audi Extreme Nigth på Møller Asker og Bærum i dag, da snakket de bak meg om den bilen. Så det var slik jeg hørte historien, så vet desverre ikke mer eller mindre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen har vistnok fått skrens etter avkjøringsfeltet fra E-18 sørover på Holmen, fått kontra å gått sidelengs inn i rundkjøringa der! (Type HØY)

 

Da har det gått unna... Den avkjøringa skal du kjøre relativt fort på om du skal veive avgårde og klinke til den rundkjøringa som er der. For den er "et stykke" unna når du tar av, samtidig som den ikke er "sentrert" på den fila fra motorveien.. heh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke noe mer om den saken, men skjedde vel den dagen det var underkjølt regn her i området og det var drit glatt! Men hvorvidt det er det som er årsaken vet ikke jeg noe om. Men bl.a. en sjåfør presterte å få til dette: Holdt selv også på å kjøre av veien den dagen, det var glatt med stor G.

 

biltaK3_120271f.jpg

633373922800824188__120294e.jpg

biltak6_120274e.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke å gå fort hvis man får vannplaning.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

avkjøringa er nesten ny. asfalten er ikke spes glatt heller, og det er vel nesten 200 meter fra avkjøringa til rundkjøringa. det er ikke hjulspor (mpt vannplaning) Det MÅ ha gått fort. jeg kjører der hver dag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.