#1 Skrevet Februar 23, 2008 Trenger delenummer på dørhengsler passasjerside front på en Audi B7 avant. Hadde et lite uhell, og hengslene er desverre blitt bøyd Noen som har delenummer, eller kanskje for salg? Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2008 hump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2008 Høyre øvre: 8E0 831 401 A Høyre nedre: 8E0 831 412 B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2008 Nedre dørhengsel: 8E0 831 412 B Øvre dørhengsel : 8E0 831 402 A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2008 Høyre øvre: 8E0 831 401 AHøyre nedre: 8E0 831 412 B Delenummeret du har skrevet til høyre øvre er til VENSTRE dør, ikke høyre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2008 Noen som vet pris på detta her? Og dette er komplett, både den som skal skrus i døra og den som skal i selve karossen? En anna ting, er det justeringsmuligheter fremover og bakover på begge to, har større glippe bak enn foran nå, men regner med at det blir i orden med et par nye... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2008 Fikk pris på møller i dag, 431 kroner for begge to, det var ikke så gæærnt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2008 Fikk pris på møller i dag, 431 kroner for begge to, det var ikke så gæærnt.. Det kaller jeg billig.. Betalte 500 for høyre nede og 350 for høyre oppe på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 25, 2008 Mine må såklart lakkes også, men en sprayboks koster jo ikke all verden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 26, 2008 Fortsetter her med et nytt spm HVordan løsner jeg døren, slik at jeg får den av? Kontakten med elektrisk skjønner jeg ikke helt hvordan jeg får løs. Når det gjelder hengslene, den øverste har en skrue som jeg skal løsne for å få lettet opp døren, men hvordan er dette på den nedre hengslen? En Howto kunne vært fint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...