#1 Skrevet September 23, 2004 Halla.. Noen som skal bortover til lørdagen på nordbyen? Begynner klokken 2000 mener jeg og avreise fra tempoen klokken 1930 .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2004 Sabla råner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2004 Men hva med Grenland da Kinnit? Kermit? Skal du ikke dit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2004 Hva slags råne treff er det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2004 Må på rånetreff etter Telemarkstreffet ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 24, 2004 Opprinnelig postet av Andreas Skotner Må på rånetreff etter Telemarkstreffet ja.. Må?? Litt tvilsomme til slike striiiiitmiiiiiiiit..bump og ny bulk osv, mye cowboyer der. If idiots could fly... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2004 Hei. Det er no street meat greier der borte visst nok... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 24, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Grønlund Hei. street meat :D Dødt kjøtt? Må slutte med den grisekjøringa om morran Kenneth;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 24, 2004 Blir vel kansje til at jeg og lurer meg til Streetmeet på lørdagen. Pleier å ikke parkere bilen min akkurat der det skjer når det er i kr.sand. Lite lyst på en sierra i sida. Eller en volvo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 24, 2004 Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen Blir vel kansje til at jeg og lurer meg til Streetmeet på lørdagen. Pleier å ikke parkere bilen min akkurat der det skjer når det er i kr.sand. Lite lyst på en sierra i sida. Eller en volvo Ooohh.. Langveisfarende? Moro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 24, 2004 Har sjekket på Bilforumet og det begynner på Nordbyen kl 20 og blir flytta rundt om hvis de blir jaga................. Tror det kommer MYE folk og biler......(samlet 150 ifjor og noen og 60 engang i sommer.....fra Oslo og Krsand bl a) Jeg skal sammen med en med en kebabracer............men hyggelig om cluben viste at vi finnes og står pent å rolig å ser på de som burner når onkel kommer i sivil......Vi får iallefall noe å le av garantert.......Og f eks Skyline er jo en arti bil å se live......... Kenneth....råner var ikke seriøst ment, men den tok du vel...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...