Haynes manual/verksted håndbok G60

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det finnes Haynes manual/verksted håndbok el.lignende til G60 motorn??

Trenger noe med oversikt over ting og tang til denne motorn, er kun til motor / elektrisk jeg trenger da motorn skal inn i en caddy mk1.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har verstedmanual til G60 og VR6 på cd-rom, men kan alltids skrive ut og fakse koblingsskjema til deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har verstedmanual til G60 og VR6 på cd-rom, men kan alltids skrive ut og fakse koblingsskjema til deg.

hm, takker for tilbudet, men skulle hatt en komplett manual..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes Haynes manual/verksted håndbok el.lignende til G60 motorn??

Trenger noe med oversikt over ting og tang til denne motorn, er kun til motor / elektrisk jeg trenger da motorn skal inn i en caddy mk1.

Mener G60 ikke er nevnt i min Haynes til Golf 2 men er det kun hva som skal kobles til fra G60 motornettet så finner du info om dette på VWvortex f.eks.... er ikke mange ledningene.

Alternativt skaff deg Bentley manual og finn opp "hjulet" på nytt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.