#1 Skrevet Februar 24, 2008 Heisann.. Etter en natt I oslo som dørvakt, sliten og trøtt dro jeg hjem og våknet nå opp av en tlf fra Politiet angående bilen min. Jeg viste ikke noe om dette siden det var mørkt og jeg var trøtt..kl var nesten 04.00. Tydeligvis var det et par folk som bestemte seg for at Gata var for kjedelig å gå på så de gikk oppå bilen min og hoppet på taket. Heldigvis kjørte politiet forbi og de tok disse idiotene inn.. Men det jeg lurer på. Hva kan jeg gjøre med taket, Er forholdsvis greit trykt ned men kan det fikses? At noen mennesker i Oslo går rundt med en IQ på 10, er jeg hvertfall 100% sikker på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2008 Er det skarpe bulker da? Kan jo rett og slett prøve å banke ut bulkene igjen med hånden eller lignende, om de ikke er skarpe. Sleng ut bilder av taket så er det lettere å si hva man kan gjøre med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2008 er du heldig som henrik sier så kan du bare dunke den lett på plass... uansett så har nok metallet fått seg en strekk og den "nye" formen er der den vil like seg. for å få satt det helt hundre igjen er å varme det opp. "ikke gjør det selv, enten blir det værre eller så brenner du lakken din" prøv først å dunke på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2008 Kjipt Aron! Har selv sett endel slett oppførsel mot andres eiendom her i Oslo, noen folk er rett og slett helt tankeløse idioter! Får du det på forsikringen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2008 Er det skarpe bulker da? Kan jo rett og slett prøve å banke ut bulkene igjen med hånden eller lignende, om de ikke er skarpe. Sleng ut bilder av taket så er det lettere å si hva man kan gjøre med det. Jeg skal ut og ta noen bilder av det Kjipt Aron! Har selv sett endel slett oppførsel mot andres eiendom her i Oslo, noen folk er rett og slett helt tankeløse idioter! Får du det på forsikringen? Ja, burde da det? eller, dem ble jo tatt på fersk gjerning så de skal betale for evnt reperasjoner som må komme. Hadde jeg sett dette hadde jeg prylt dem så jævlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2008 er du heldig som henrik sier så kan du bare dunke den lett på plass... uansett så har nok metallet fått seg en strekk og den "nye" formen er der den vil like seg. for å få satt det helt hundre igjen er å varme det opp. "ikke gjør det selv, enten blir det værre eller så brenner du lakken din" prøv først å dunke på plass Jeg tviler sterkt på at det vil gå tilbake for å si det sånn..Sto to stykker på bilen min tydligvis og er et greit søkk. Må i så fall varme det opp og banke det på plass..Men faen, Blir aldri 100% igjen det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2008 Jeg tviler sterkt på at det vil gå tilbake for å si det sånn..Sto to stykker på bilen min tydligvis og er et greit søkk. Må i så fall varme det opp og banke det på plass..Men faen, Blir aldri 100% igjen det.. nope.. men da er det bare å sørge for erstattninge så setter du bilen inn på værste som prosjekt, så bytter du hele taket... er ikke så vanskelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2008 nope.. men da er det bare å sørge for erstattninge så setter du bilen inn på værste som prosjekt, så bytter du hele taket... er ikke så vanskelig.. erstatning skal jeg ha Så da blir det nok til at jeg setter bilen på værte ja..Mye før enn det jeg ønsket egentlig. Men nå må jeg jo bare bla opp mere penger på bil NETTOPP Eu godkjent bilen også..for 2 dager siden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2008 Her er hvertfall noen bilder..men her fikk jeg ikke til å vise skaden helt..mye pågrunn av refleksjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 24, 2008 forsikringssak...anmeld det,og få taksert det!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 24, 2008 forsikringssak...anmeld det,og få taksert det!.. Fikk tlf fra politiet nå. Uff..sykt mye styr for alt dette.. Må skrive brev til Sentrum politi om at jeg er den fornærmede, og oppgi straffesak nr og skrive at de skal straffes og anmeldes ut fra den og den paragrafen, også må det ringes til forsikrings selskapet osv osv.. De folka nektet for å ha gjort det, men var vist et vitne der så de må avhøre han så etter det skulle jeg få beskjed om å taksere skaden så skulle politiet ha en titt osv: dum : Blir sliten bare av å tenkte på det..faen at folk ikke kan oppføre seg ass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 24, 2008 kjipe greier håper det lar seg fikse for en normal penge. Skjønner ikke hva enkelte folk tenker på På den "galgehumoristiske " siden så er det ikke mange VW som har innlagt fuglebad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 24, 2008 kjipe greier håper det lar seg fikse for en normal penge. Skjønner ikke hva enkelte folk tenker på På den "galgehumoristiske " siden så er det ikke mange VW som har innlagt fuglebad Ja, skal ringe forsikrings selskapet i morgen og legge inn en anmeldelse så får se hva som skjer. Går det ann å gå til taksering på egenhånd eller må forsikring selskapet velge ut sted osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 26, 2008 pratet med forsikring selskapet nå. Og siden jeg bare har delkasko dekket ikke forsikringen min hærverk.. Rett og slett nydelig! Akkurat hva jeg trenger: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 26, 2008 hvilket forsikringselskap har du a? min delkasko dekker tyveri, brann og hærverk.. men i ditt tilfelle så veit jo politiet hvem han er.. anmeld han og sett erstatningskrav.. dette får du skjema for hos politiet... do it!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 26, 2008 oi.. så bildene først nå.. taket må byttes for å bli bra igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 26, 2008 hvilket forsikringselskap har du a? min delkasko dekker tyveri, brann og hærverk..men i ditt tilfelle så veit jo politiet hvem han er.. anmeld han og sett erstatningskrav.. dette får du skjema for hos politiet... do it!!! ja, men er tydeligvis ikke bare bare.. De folka som er tatt inn på grunnlag av det ene vitnet, nekter enhver skyld. Forsikringen min dekker ikke hærverk, og hvis politi juristen ikke ser nok grunnlag/troverdighet fra vitnet så kan ikke dette tas til rettsak og dermed ikke noe erstaning. Og HVIS det er nok til rettsak vil det ta ganske lang tid for å komme seg dit, pluss at hvis de krever erstatning kan de si at dette har de ikke råd til og det kan ta laaang tid før pengene dukker opp. Da må evnt ting som de eier tvangselges og da vil igjen dette ta tid. Get my point? oi.. så bildene først nå.. taket må byttes for å bli bra igjen... Hvor mye tror du sånt vil koste hos et opprettnings verksted a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 26, 2008 ja, men er tydeligvis ikke bare bare.. De folka som er tatt inn på grunnlag av det ene vitnet, nekter enhver skyld. Forsikringen min dekker ikke hærverk, og hvis politi juristen ikke ser nok grunnlag/troverdighet fra vitnet så kan ikke dette tas til rettsak og dermed ikke noe erstaning. Og HVIS det er nok til rettsak vil det ta ganske lang tid for å komme seg dit, pluss at hvis de krever erstatning kan de si at dette har de ikke råd til og det kan ta laaang tid før pengene dukker opp. Da må evnt ting som de eier tvangselges og da vil igjen dette ta tid. Get my point? Hvor mye tror du sånt vil koste hos et opprettnings verksted a? har ikke peil.. men siden det er en annen 4dørs som skal høgges i nabo værste så får du sikkert kjøpt taket for en grei sum.. så kan kan du sette bort jobben til værste ved siden av der igjen.. pris på forespørsel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 26, 2008 har ikke peil.. men siden det er en annen 4dørs som skal høgges i nabo værste så får du sikkert kjøpt taket for en grei sum.. så kan kan du sette bort jobben til værste ved siden av der igjen.. pris på forespørsel Skal sjekke opp det Merker fustrasjonen og sinne starter å komme mer og mer her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 26, 2008 Utrolig surt, Aron! Håper det løser seg på et vis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 26, 2008 Utrolig surt, Aron! Håper det løser seg på et vis. Takk får håpe det ordner seg ja Noen som vet om dette er stort nok til å påvirke "kjørbarheten" til bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 26, 2008 kjørbarheten er nok ikke påvirket. men ufattelig stor bulk. Er nesten så jeg hadde tatt loven i egne hender når det gjelder slikt. Men, nå har du muligheten til å bygge om til takluke og da evt men må bytte hele taket der ja. enkleste er å kappe det ut i takrenna og få sveisa det der. kan man skjule litt under lista etterpå også. hvis det skulle bli ujevn sveising. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 26, 2008 kjørbarheten er nok ikke påvirket. men ufattelig stor bulk. Er nesten så jeg hadde tatt loven i egne hender når det gjelder slikt. Men, nå har du muligheten til å bygge om til takluke og da evt men må bytte hele taket der ja. enkleste er å kappe det ut i takrenna og få sveisa det der. kan man skjule litt under lista etterpå også. hvis det skulle bli ujevn sveising. Tror du ikke jeg har følt lysten til å banke på døra dems? Men hjelper desverre lite akkurat nå kunne jo fått takluke da ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 26, 2008 har ikke peil.. men siden det er en annen 4dørs som skal høgges i nabo værste så får du sikkert kjøpt taket for en grei sum.. så kan kan du sette bort jobben til værste ved siden av der igjen.. pris på forespørsel Min bil du tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 26, 2008 Min bil du tenker på? Jeg har en hel golf stående på værste så blir kanskje å bruke den da. men hvordan er det å vrake noe når du har kappa av taket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...