#26 Skrevet Februar 26, 2008 Sånn teknisk sett så er det jo bare rammenr man skulle trenge å levere. men om dette gjelder har jeg ingen anelse om. ta kontakt med høggern du har tenkt å levere til å hør med de. evt sveis på det skakke taket på den du har kappet det friske av. (bare punkt det fast) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 26, 2008 Sånn teknisk sett så er det jo bare rammenr man skulle trenge å levere. men om dette gjelder har jeg ingen anelse om. ta kontakt med høggern du har tenkt å levere til å hør med de. evt sveis på det skakke taket på den du har kappet det friske av. (bare punkt det fast) Ingen dum ide.de kan ikke si noe på det..er jo tak på bilen da eneste som er kjipt er at det blir to helt forskjellige farger på bilen da..! hobby lakkere den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 26, 2008 hehe. tror ikke farge på bilen skal ha noe å si når du leverer den men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 26, 2008 hehe. tror ikke farge på bilen skal ha noe å si når du leverer den men tenker heller på bilen jeg skal kjøre rundt i jeg da hehe..Blir rød og en spesiell grønn/blå farge, så må vel lakkere taket før jeg gjør noe overføring.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 26, 2008 tenker heller på bilen jeg skal kjøre rundt i jeg da hehe..Blir rød og en spesiell grønn/blå farge, så må vel lakkere taket før jeg gjør noe overføring.. Tror kanskje jeg ville lakkert det etter sveising, pussing og sparkling altså... Men syns det er rimelig fjernt at det skal gå an å nekte noe man blir tatt på fersken i å gjøre. Hvis det er to politimenn som har sett dem, burde jo det være bevis nok til å dømme dem?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 26, 2008 Tror kanskje jeg ville lakkert det etter sveising, pussing og sparkling altså... Men syns det er rimelig fjernt at det skal gå an å nekte noe man blir tatt på fersken i å gjøre. Hvis det er to politimenn som har sett dem, burde jo det være bevis nok til å dømme dem?! er ikke politi mennene som har sett dem tydeligvis. er et vitne..altså, en sivil som har pekt ut disse folkene som "angivelig" har gjort dette. Hadde de blitt tatt på fersk gjerning hadde jeg sikkert hatt pengene i lommen allerede. men desverre nei Bare gla for at de ble pekt ut og at de mulige gjerningsmennene er tatt. Hadde ikke de blitt pekt ut hadde jeg ikke hatt NOE å gå på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 10, 2008 Var og fikk skaden taksert idag.. Kom på ca 25.000,- for å få det fikset. Blir spennende å se om jeg får noe igjen for dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 10, 2008 : bh : HVORFOR?! Hva er så gøy med å ødelegge andres eiendom? Noen skulle hatt mer juling enn mat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 11, 2008 Ja.. det samme har jeg spurt meg selv om. "Fylla har skylda"..eller ikke. Forbanna møkka folk.. Syns det er synd i dem hvis de blir sett skyldig. De gjorde akkurat det samme på en 2007 passat stv, Så hvis min koster 20k å fikse, har jeg ikke lyst å tenke hva det vil koste for dem å fikse passaten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...