Anbefalte innlegg

fant en felg jeg likte, eneste problem er at ET er 38

orginalt er ET 50, går dette eller?

 

å ja jeg veit det er maks 7,5 differanse som er lov

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer an på størrelse, bredde, senk, etc..

19" med ET35 og noen cm senk (originalsenk) subber vel..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke ET56 som er org? ET 38 med org. (15 eller 25mm) senk burde kunne gå hvis ikke felg/dekk er alt for bredt...vil tro at vi snakker maks. 7 - 7.5" tommer og 205 eller 215 dekkbredde før det begynner å bli kriminelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke ET56 som er org? ET 38 med org. (15 eller 25mm) senk burde kunne gå hvis ikke felg/dekk er alt for bredt...vil tro at vi snakker maks. 7 - 7.5" tommer og 205 eller 215 dekkbredde før det begynner å bli kriminelt.

 

hmmm......... blir ikke de felga da

skal være 8" og 225 dekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm......... blir ikke de felga da

skal være 8" og 225 dekk

 

Det hjelper litt med "smale" dekk og felger med lavt offset på A3 8P, men tør likevel påstå at 8 tom med ET35-38 ikke er spesielt gunstig på A3 fordi hjulet kommer for langt ut og det ser rart ut. Ca ET45 skal du ha ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde 8*19 ET35 på min før.. Dette ble problemer iallefall. Det ser greit ut, men du kommer til å få problemer med at hjulene tar opp i innerskjermene. Har prøvd både med 235 og 225 dekk.

Nå kjører jeg 8,5*19 ET43 med 235 dekk og dette virker bra. Hjulene tar oppi skjermen en skjelden gang dersom jeg har mye last i bilen, men til dagligdagskjøring har ikke jeg noen problemer iallefall.

Har originalt sportsunderstell, Cobra 20/30 Senkefjører og Gule Koni bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne med følgende spørsmål: Er ute etter nye felger. Jeg har 45/45 senk, A3 8P Ambition 06, Hva slags felger bør jeg ha? jeg er veldig klar for 18", LM reps.. Problemet blir at jeg ikke vet hvordan dimensjonen er ellers, noen som kan hjelpe? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 8,5x19 et38 m/ 225/35

 

Det subber minimalt men har og senket en del.

 

Håper du tar steget opp til 19".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, da har jeg noe å gå ut i fra! Jeg har akkurat skumlest A3 tråden din, og den er blitt meget lekker! Jeg ser vi har gjort en del likt egentlig, så du har tydeligvis ganske lik smak som meg :D

 

Felgene ble jo bra til slutt, tross for alt mikkmakket i tollen! De kledde bilen din veldig godt, og takket være deg sikter jeg nå til 19" istedenfor 18" :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.