Anbefalte innlegg

Polo'n til kona har ikke blitt varm i hele vinter så det er vel rimelig sikkert at termostaten er gåen.. Men, har funnet en tråd som sier den sitter oppe og til høyre på motoren...Ser den ikke!!! Noen som kan forklare nærmere?? Mulig jeg er blind men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ehh..Litt vanskelig å forklare men når jeg bytte termostat på poloen til dama..1.6 da men. Da var den litt lavere nede på høyre siden..Lå likt i høyde med bunnen av batteriet ca. Har du et bilde fra høyre side så kan jeg tegne opp sånn ca hvor den ligger ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ehh..Litt vanskelig å forklare men når jeg bytte termostat på poloen til dama..1.6 da men. Da var den litt lavere nede på høyre siden..Lå likt i høyde med bunnen av batteriet ca. Har du et bilde fra høyre side så kan jeg tegne opp sånn ca hvor den ligger ;)

Har ikke noe bilde, får heller ikke noe godt bilde nå da det er dårlig lys i garasjen. Men da vet jeg i hvertfall i hvilken høyde jeg skal lete :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.