#1 Skrevet Februar 24, 2008 Heisan! Jeg jakter en S4 bakdiff med sperre og har en fra S4 2.2t med automat.. Jeg vet at den diffen ikke kan brukes på min pga feil utveksling osv. Tenkte da om det i det hele tatt er mulig å bruke noen deler fra min S6 diff og kombinere de med delene fra Automatdiffen for å så ende opp med en diff med sperre og rett utveksling: klø : Mulig det er helt håpløst og ikke mulig i det hele tatt.. Ja.. jeg kan kjøpe en s4 bakdiff for 2k, men det hadde vært et artig eksperiment:) Noen med en formening og gjerne litt mer info om differ som kan komme med synspunkter, så hadde det vært toppers! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2008 Bumpetitten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2008 Drevet sitter skrudd på differensialhuset. Det finnes ulike drevsett til S6/A6, avhengig av motortype. Sjekk først hva nytt drevsett koster, er du heldig er det rimeligere enn 2K og du finner et som passer i utveksling. Ser feks at i 96 fantes drevsettene i utvekslingene 35/9, 37/9 og 41/9. Ikke utenkelig at 95 og 97 mod finnes med andre. Det ser ut som om drevsettene er like på A6/S6 fra 96 og på 100 i 93. Så det skulle vel bare være å flytte over ? Noen med annen praktisk erfaring kan kanskje bekrefte eller avkrefte dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...