Anbefalte innlegg

Har lett en del på ebay etter nye hjul til Passaten og kommet over Tomason som virker relativt kjent i Tyskland, bedømt utfra antall treff på ebay..

Har fått litt smaken for disse og spesielt TN4 (øverst). Har søkt gjennom forumet og finner ikke en setning om disse.

Ser NBS er importør, men skulle gjerne funnet ut litt om kvalitet osv før jeg tør å bestille.

TomasonTN4.jpg

TomasonTN1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen setninger om disse felgene:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=113497

Ser vi har samme smak hva angår felger :)

Fikk pris på 16.568,- med dekk for 19" TN4 fra NBS

Ser de ligger på rundt 11.000,- i Tyskland (pluss frakt og mva) så det var jo ikke så halvgæærnt..

Kunne tenkt meg 20" TN4.... : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke kjøp fra NBS, kjøp fra ebay. Det sparer du mange tusen på... Det er mitt tips. Og iallefall ikke kjøp fra NBS, der er det jo bare rot : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får mye dekk for 7-8000,-

Nå sa NBS ikke noe om dekk merke osv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får mye dekk for 7-8000,-

Nå sa NBS ikke noe om dekk merke osv...

Får mye dekk til omtrent halve prisen også....iallfall hvis man bestiller hos Dekkonline.com ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får mye dekk til omtrent halve prisen også....iallfall hvis man bestiller hos Dekkonline.com ;)

Jepp, priser på litt forskjellig i 235/35-19:

Nankang NS2 - 4434,-

Falken FK452 - 5314,-

Toyo Proxes T1R - 6398,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.