#1 Skrevet Februar 24, 2008 Må skifte skiver og klosser på min Golf 4 1,6 ganske snart. Så det jeg lurer på er om det er vanskelig å skifte dette? Eller lønner det seg å la Møller ta seg av jobben? Noen som vet sånn ca pris på delene? Selges det orginaldeler andre plasser enn hos Møller? Blir dette event billigere? Takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2008 det er en helt kurant jobb som du greier selv, er ikke vanskelig:) mekonomen/bilxtra har vel slitedeler til en rimeligere pris enn møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2008 Om du aldri har gjort noko liknende ville eg heller betalt dei kr til verksted. Ta kontakt med eit Automester verksted i nærheten av deg så får du ein god pris. Det koster deg trulig kun 1 times arbeid. Ca 700 kr + deler. Billig forsikring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2008 enkel jobb og fin måte å lære seg litt skruing... om det er av interesse noe jeg antar siden du spørr.. lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2008 men husk at på kaliperen bak, så skal stempelet skrues tilbake. ikke bare skyves. De har et sett på biltema som er grei for denne jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2008 Har en kompis som er veldig flink til å skru bil som skal hjelpe meg, så sånn sett skal vel det gå bra regner jeg med Men har lyst til å gjøre mest mulig selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2008 Hvilket av disse verktøyene trenger jeg? Denne: http://www.biltema.no/Archive%5CProduct_images%5C19%5CLarge%5C19-234_l.jpg Bremsestempelverktøy For innpressing av bremsestempel ved montering av nye bremsebelegg. Med innv. 1/2"-fatning for skralle, og utv. 21 mm sekskantfatning for fastnøkkel. Kapasitet: 0–65 mm. eller denne? http://www.biltema.no/Archive%5CProduct_images%5C19%5CLarge%5C19-287_l.jpg Bremsestempelverktøy For innjustering av bakre bremsecaliper på bl.a. Ford Scorpio, Ford Sierra og Audi med ABS-bremser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2008 du trenger den øverste;) Bremsestempelverktøy For innpressing av bremsestempel ved montering av nye bremsebelegg. Med innv. 1/2"-fatning for skralle, og utv. 21 mm sekskantfatning for fastnøkkel. Kapasitet: 0–65 mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 9, 2008 Takker og bukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...