Anbefalte innlegg

Alle dere som har A6 98- med xenon (org. og ettermontert), hvilke parklyspærer bruker dere?

Har selv prøvd et sett ledpærer kjøpt hos dioder.no on, Höen "blåpærer" og denji "blåpærer (helt lik Höen)

Har forresten 6000k sett i nærlys.

 

Ledpærene lyser litt for lite til å lyse opp lykta synes jeg, blir liksom ett lyspunkt. Matcher dog xenon bra i farge. Trakk en del ned at de bare varte i underkant av en måned!

 

Höen og Denji pærene lyser opp lykta som ei vanlig pære. Er noe hvitere, men for gult til at det matcher xenon bra synes jeg..

 

Hva bruker resten av folket? Legg gjerne ut bilder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har oginal xenon på bilen min. Der valgte jeg likegreit og ta vekk parklys pæra. Syntes det så så rart ut med fint hvitt lys på hovedlysa og det gule parklyset ødela helt. Da hadde jeg også ett xenonkit 50w 6000k i tåkelysene. Kjørte en del med bare de uten park.

 

Men nå nylig gjorde jeg om til US stil på bilen så nå har jeg park/blink i samma pære montert der blinklys skal være.

Noe uvanlig, stilig syntes jeg. Noen mener jeg burde skaffe meg volvo vistnok.

Men nå skal nåværende tåkelys vekk også. Noe nytt skal inn men det får vi se hva blir. noe uvanlig blir det.

 

eneste jeg kan tipse deg om det er en kar på bilforumet.no. jeg kjøpte komplett xenonpærer til interiør og eksteriørt med xenonlook. Knæst lys. Kan godt ta bilder av div detaljer om ønskelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Philips BlueVision i mine lykter, jeg syns de matcher 4300k xenon helt greit. LED vil jeg aldri ha, nettopp pga det du sier, at de ikke lyser opp lykta, men blir bare et lite punkt. Dette syns jeg ser tåpelig ut.

 

Derimot har jeg oransje LED i sideblinklysa :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.