#1 Skrevet Februar 24, 2008 Trenger litt hjelp ang noen forskjellige tråder her.. ER NICr-3 25.10.4L 4462/2200 INCO-WELD 686CPT ERNI CRMO-14 Er dette noe å ha?? står en kontainer på dekk full i slike så om jeg kan bruke noe av dem så hadde jo det vært kjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2008 Ingen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2008 ER NICr-3 skal gå fint å bruke både til rustfritt og svartstål. Og/eller begge deler samtidig. Men det er ikke en rustfri tilsats. INCO-WELD 686CPT er vel elektrode, og gjør seg best på et verft eller ombord i en båt Noe mer vet ikke jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2008 okå. da går den i land å blir dumpa no.. takk for svar stressa ikke med å ta med nokke jeg ikke trenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...