#1 Skrevet Februar 24, 2008 En hyllest til min gamle RS2 som nå er død. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2008 Ble bilen funnet, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2008 Bilen ble funnet ja! Trist å sjå denne fine bilen bli ødelagt av idioter Kul å "trist" film Øystein... Bra minne dette! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2008 Oki, det har ikke jeg fått med meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2008 Den filmen var lagt mye sjel i! Kondolerer atter en gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2008 Trist at en perle av en bil er død.. Og spesielt en av få RS2.. Men det finnes jo flere biler heldigvis da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2008 Fin film:) Those where the days.... Håper vi får til en fin sessong med ny bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2008 Filmen funker ikke, eller? Hmmm.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2008 Filmen funker ikke, eller? Hmmm.... joda, funker fint den... regner med at det innhentet tillatelse fra Timbaland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 24, 2008 No work... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 24, 2008 Er det mulig å fortelle litt hva som skjedde ettet den ble funnet? Eller hvordan den ble funnet? PS: Den RS2 du har fingra i nå Øystein, er ikke helt feil den heller:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 24, 2008 Funker ikke her i allefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 24, 2008 Er det mulig å fortelle litt hva som skjedde ettet den ble funnet? Eller hvordan den ble funnet? PS: Den RS2 du har fingra i nå Øystein, er ikke helt feil den heller:) Filmen funker fint den. Bilen ble funnet knust og bulket i alle kanter av politiet.Tyvene stakk av. Mer er det egentlig ikke å si. Jeg har bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 24, 2008 Funker da finfint med Opera i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 24, 2008 Filmen funker fint den. Bilen ble funnet knust og bulket i alle kanter av politiet.Tyvene stakk av. Mer er det egentlig ikke å si. Jeg har bilen. Forstått. Linken funker her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 24, 2008 funket fint her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 24, 2008 Veldig bra film, utrolig fet bil, bare synd at det gikk som det gikk... Men den nye blir nok veldig bra den også. A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 24, 2008 Bra film ja,men jeg må si at jeg er en større fan av den nye RS2'en din.... Den er i mine øyne den flotteste RS2'en i verden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 24, 2008 Bra film ja,men jeg må si at jeg er en større fan av den nye RS2'en din....Den er i mine øyne den flotteste RS2'en i verden Så enig,det er den grymmeste RS2`n jeg har sett,ut i fra bildene og bedømme i hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 24, 2008 Veldig bra film;) Men den nye, hvordan ser så den ut da? Noen som kan rote frem et bilde av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 24, 2008 Så enig,det er den grymmeste RS2`n jeg har sett,ut i fra bildene og bedømme i hvertfall! Jeg kan bekrefte at den er enda grommere i virkeligheten! Gled deg til sommeren da denne dukker opp på et treff nært deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 24, 2008 ble egentlig litt trist av denne altså vet du la mye jobb å tid i denne, å uansett hvor fin den nye er så blir dt ikke det samme å det er nok en utrolig vond følelse att noen stikker av med noe av dt du versetter høyest av ting du har.. ikke noe å bygge opp igjenn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 24, 2008 her er noen bilder av den nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 24, 2008 Er ikke ofte man blir våt i øyekroken av å se en motor under overhaling altså, men den filmen der var sterk. Bra lagt. Jævla synd at det endte som det gjorde, men det er bare en vei å se nå og det er fremover! Nye bilen blir nok minst like rå som den gamle innen du er "ferdig" med den tenker jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 25, 2008 Enig med Ole Gunnar her, fælt å tenke på all den tid du la i den bilen for å få den ødelagt av tyver. Utrolig synd. Veldig fin og rørende video. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...