#26 Skrevet Februar 25, 2008 Æsj nå ble jeg lei meg igjen, etter oppturen om fredagen Øystein. Men, du har nå fått deg et kjempeeksemplar, som jeg vet du kommer til å ta vare på! Kjempefilm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 25, 2008 Helt Rått er det... den rs2`n der hadde jeg møtt stolt opp med hvor som helst:) De tyvene som tok den andre de var vel dønn på kjøret de og skulle stikke fra politiet... typisk for hendt meg også... bare ikke rs2 da.. men surt forde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 25, 2008 ble egentlig litt trist av denne altsåvet du la mye jobb å tid i denne, å uansett hvor fin den nye er så blir dt ikke det samme å det er nok en utrolig vond følelse att noen stikker av med noe av dt du versetter høyest av ting du har.. ikke noe å bygge opp igjenn? Nei dessverre. Hadde jeg ødelagt den selv så hadde det vært noe annet, men når noen nisser tar den og herper den fullstendig er det litt bittert. Men men, den nye blir kul den og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 25, 2008 Fikk helt seriøst frysninger på ryggen på slutten av videoen der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 25, 2008 Bra film.. Syns så jævlig synd på deg Øystein.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 25, 2008 Må være så sinnsykt j*vlig å få øyestenen sin funnet knust slik.....men må ærlig innrømme du har fått deg en enda bedre og penere RS2 nå. Det er den råeste RS2en i Norge i mine øyne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 25, 2008 Ble rørt av å se filmen, den frakke god vogna som noen helvettes f... tjuvpakk måtte ødelegge. Du sier du har bilen, er det noen deler igjen som er brukandes? eller var alt herpa? Ellers, lykke til med den nye skuta di, som minst er like RÅ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 25, 2008 Nei dessverre. Hadde jeg ødelagt den selv så hadde det vært noe annet, men når noen nisser tar den og herper den fullstendig er det litt bittert. Men men, den nye blir kul den og:) skjønner det! det blir den vettu er dt noen gromdeler osv du kan bruke opp da? samt dt utrolig pene interiøret du hadde? var vel lys alcantara i den forrige? Husker den gikk i br dal, var utrolig stilig bil. å i dine hender blir den vel enda bedre! du låner ikke bort passasjersete ditt noen runder på våler da? hadde vært utrolig morsomt Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 25, 2008 DER snakker vi film type perfekt! Fikk vondt i magen av den jeg!! Den nye er FET den altså, men den gamle var også FET! Men får vel se lyst på det! Og hvorfor i #¤!"¤"!#%"%!! : bråk : knuse den sånn? Og lakkere bremsecalippere og dritt som Øystein sa? TROR jeg skulle klart å knekke noen armer eller noe her altså.. men men.. LYKKE TIL med den nye!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 25, 2008 Tøff film:) Vet altfor godt hvodan det føles og miste sin "kjære":o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 25, 2008 Dette her var trist å sjå samtidig som det var fint. Fikk frysninger nedover hele ryggen på slutten av filmen. Du har ett minne av den ivertfall som jeg regner med ikke forvinner med tiden. Dette var en VIRKELIG fin bil. Må også si at den nye også er skamrå og bedre blir den regner jeg med R.I.P Lykke til videre:) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 25, 2008 Det var mye gode minner i den bilen Øystein! Ble nesten litt våt i øyekroken der jeg så bilen som vrak og de fine Kjell sveisede cooler røra bøyd i alle retninger... Fin film, men skulle lagt inn litt mer av banekjøringen på Skogen med deg og Anders. Da hadde den vært fullkommen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 25, 2008 R.I.P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 26, 2008 Veldig bra film da! hva prog har du brukt til å lage den? Den rs2n du har nå er jo best! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 26, 2008 Fin film, men skulle lagt inn litt mer av banekjøringen på Skogen med deg og Anders. Da hadde den vært fullkommen.... Nja, ligger egen film ute for det Søk på 'tuben og man vil finne! Veldig bra film da! hva prog har du brukt til å lage den? Programmet er "windows moviemaker" faktisk, men begrensningene er nådd og nytt fancy program er anskaffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 26, 2008 Faen ta folk som ikke kan la ting få stå i fred, surt etter så mye deler og timer! Men den nye ser ubeskrivelig bra ut Lykke til videre! Respect. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Februar 26, 2008 Dette her var trist å sjå samtidig som det var fint.Fikk frysninger nedover hele ryggen på slutten av filmen. Du har ett minne av den ivertfall som jeg regner med ikke forvinner med tiden. Dette var en VIRKELIG fin bil. Må også si at den nye også er skamrå og bedre blir den regner jeg med R.I.P Lykke til videre:) Mvh Ja den nye er fin den Har noe på gang da vet du.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 26, 2008 Ett hederlig minne den filmen... snufs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 28, 2008 Alltid synd å se slike prakteksemplarer gå til grunn av uvettinge folk Grom Bil , med grom film bare ikke happy ending. Du får kose deg med den nye bilen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Februar 29, 2008 utrolig fet bil. Veldig bra film R.I.P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 2, 2008 Triste saker! Måtte synderne brenne i helvete! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 8, 2008 Fy fillen. RS2 har vært enn drøm lenge. Er enn bil jeg enn gang skal ha. Det var mildt sagt enn meget sterk film å se. Jeg som mange andre, fikk frysninger nedover ryggen. Lykke til med den nye RSen Øystein. Vannvittig fin den også !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 12, 2008 Hadde noen visst hvem som gjorde det så gud veit hva jeg hadde gjort hadde jeg vært i din situasjon. Etter så mye arbeid og tid så er det veldig rørende og se den filmen. R.I.P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 12, 2008 R.I.P Det var mildt sagt enn meget sterk film å se. Jeg som mange andre, fikk frysninger nedover ryggen. R.I.P Quote noen innlegg kun for og få frem meningen min, men det gjelder flere enn disse to. Nå må dere ta det litt med ro da, det er en gammel bil vi snakker om og ikke ett menneske. Bilen var fin den, og veldig veldig kjipt for eieren at den forsvant, men han fikk vel dekket dette av forsikringen, og eieren har kjøpt seg en minst like fin bil, og jeg syns at det er greit at eieren laget seg seg en liten film og la den ut på youtube, men at dere andre begynner å rabble ned R.I.P og alt annet tull pga en gammel bil hører vel ikke hjemme noen plass, så skjerp dere litt med ordbruken deres gutter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 12, 2008 Quote noen innlegg kun for og få frem meningen min, men det gjelder flere enn disse to. Nå må dere ta det litt med ro da, det er en gammel bil vi snakker om og ikke ett menneske. Bilen var fin den, og kjipt for eieren at den forsvant, men han fikk vel dekket dette av forsikringen, og eieren har kjøpt seg en like fin bil, og greit at eieren laget seg seg en liten film og la den ut på youtube er greitnok det også, men at dere andre begynner å rabble ned R.I.P og alt annet tull pga en gammel bil hører vel ikke hjemme noen plass, så skjerp dere litt med ordbruken deres gutter. også skal vel kanskje du drite i hva andre skriver `? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...