#51 Skrevet Mars 12, 2008 også skal vel kanskje du drite i hva andre skriver `? Så hvis du går med en diger buse midt på nesa så skal kompisen din drite i og si at du har en busemann på nesa, bare la den være der helt til du selv merker at den er der? Du hadde ikke satt pris på at du ble gjort oppmerksom på det liksom? På lik linje som her, jeg prøver å geleide dere på den rette sti, så slipper dere å drite dere ut liksom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 12, 2008 også skal vel kanskje du drite i hva andre skriver `? Skjønner ikke hva du Mr.Aikio gjør på forumet her, bare kritikk og piss som kommer fra deg og på gatebilforumet er du, om mulig, enda større idiot! Get a life! (sorry off topic) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 12, 2008 Unnskyld meg, men hva gjør du her på på forumet egentlig? Mr.Sigmund Aikio ALLTID kjem det noe kritikk til andre fra deg, aldri noe positivt å si, tenkt om vi skulle være like spydig til deg i din tråd om den nye fancy bilen din! Jeg mener du heller kan holde kjeft, enn å komme med slike spydige kommentarer hele tiden! Lurer på hvor mange tråder du har vært innom å gjort spydig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 12, 2008 Og der roer vi oss ned og holder denne tråden på topic, nemlig filmen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 12, 2008 Quote noen innlegg kun for og få frem meningen min, men det gjelder flere enn disse to. Nå må dere ta det litt med ro da, det er en gammel bil vi snakker om og ikke ett menneske. Bilen var fin den, og veldig veldig kjipt for eieren at den forsvant, men han fikk vel dekket dette av forsikringen, og eieren har kjøpt seg en minst like fin bil, og jeg syns at det er greit at eieren laget seg seg en liten film og la den ut på youtube, men at dere andre begynner å rabble ned R.I.P og alt annet tull pga en gammel bil hører vel ikke hjemme noen plass, så skjerp dere litt med ordbruken deres gutter. Joda bilen er gammel den. Men det spiller egentlig ingen rolle gjør det? En Shelby gt 500 er også gammel. Hva angår forsikring så har jeg fortsatt ikke fått igjen en krone og det ser ut til at det blir et kjempetap, men det er vel sånn man må regne med når en spesiell bil blir stjålet og ødelagt. Nok om det. Takk for gode tilbakemeldinger på både film, vrak og den nye bilen:) Jeg og Klemmetsen kommer nok med enda en film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 12, 2008 Hva angår forsikring så har jeg fortsatt ikke fått igjen en krone og det ser ut til at det blir et kjempetap Nekter de å gi deg penger, eller bare er de suppetreige? Kjempetap er ikke akkurat en direkte overraskelse, det man har puttet i en bil for å få den i god (eller bedre) stand ut over å bare skifte slitedeler får man vel sjeldent igjen. Men du har vel bilen, og alt av deler er vel ikke ødelagt, så du kan vel skvise litt utav delesalg der evt, slik at det ikke er et totalt tap. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mars 12, 2008 Bilen er rimelig herpet i alle hjørner. Skal ikke lage noen diskusjon her nå, men en kombinasjon av treghet, uenighet, og div så er vi rimelig nærme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mars 12, 2008 Joda bilen er gammel den. Men det spiller egentlig ingen rolle gjør det? En Shelby gt 500 er også gammel. Det at jeg skriver at den er gammel er ikke noe annet enn at den er jo noen år gammel, og ikke noe mere enn det, og jeg ser jo du skjønner det, men det er mange andre her inne som tror jeg disser deg pga gammel bil, og det gjør jeg jo ikke. RS2 er en fin bil selvom den begynner å bli noen år, men alikevel så holder den godt tross alderen. BTW, til dere som tror jeg disser alder på bil, jeg har også en gammel bil, 98mod Viper er alt annet enn nytt, jeg har rett og slett ikke råd til noe nyere, men er det noe galt i det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mars 12, 2008 Unnskyld meg, men hva gjør du her på på forumet egentlig? Mr.Sigmund AikioALLTID kjem det noe kritikk til andre fra deg, aldri noe positivt å si, tenkt om vi skulle være like spydig til deg i din tråd om den nye fancy bilen din! Jeg mener du heller kan holde kjeft, enn å komme med slike spydige kommentarer hele tiden! Lurer på hvor mange tråder du har vært innom å gjort spydig! Hvorfor må dere alltid dra ting så langt? Jeg har på ingen måter vært spydig i den her tråden, jeg har kun veiledet dere mot og ikke skrive R.I.P og sånt om en bil, det gjør man jo ikke. Det må da være lov til å si ifra hvis noen gjør en feil, jeg blir ikke sur eller sint fordi noen bemerker meg hvis jeg gjør feil, jeg tar det bare som en lærdom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mars 12, 2008 Sigmund: Jeg syns faktisk du har litt rett.. Sorry, men hadde det vært snakk om et liv hadde jeg også fått frysninger! Men det er en bil.. Det er blekk.. Det KAN erstattes! Det kan ikke et liv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mars 12, 2008 Hva angår forsikring så har jeg fortsatt ikke fått igjen en krone og det ser ut til at det blir et kjempetap, men det er vel sånn man må regne med når en spesiell bil blir stjålet og ødelagt. Den der er kjipern, jeg håper du klarer å få vridd noe ut av forsikringen. Jeg tapte også 150 000.- på en Sierra Cosworth jeg hadde i 1996, den dro jeg ut av veien med i Moss-sentrum, rett forbi gamle brannvakta, kom sidelengs opp og mot Flemminghjørnet med flatt pedal i tredje og bomma på midtrabatten med bakhjulene, vips ble jeg slått rundt og slo kollbøtte X-antall ganger. Fikk bare femti tusen igjen liksom, og da var dem jo verdt 200 000.- Det tapet stakk dypt og jeg tenker enda på det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mars 12, 2008 Den der er kjipern, jeg håper du klarer å få vridd noe ut av forsikringen. Jeg tapte også 150 000.- på en Sierra Cosworth jeg hadde i 1996, den dro jeg ut av veien med i Moss-sentrum, rett forbi gamle brannvakta, kom sidelengs opp og mot Flemminghjørnet med flatt pedal i tredje og bomma på midtrabatten med bakhjulene, vips ble jeg slått rundt og slo kollbøtte X-antall ganger. Fikk bare femti tusen igjen liksom, og da var dem jo verdt 200 000.- Det tapet stakk dypt og jeg tenker enda på det der. Forskjellen er vel at akkurat det var du vel rimelig skyld i selv mens man kan vel ikke si at Øystein er skyld i at noen klåfingra idioter ikke vet forskjellen på mitt og ditt tapet er surt ja men når du har flat pedal i moss sentrum i 3.de gir og kræsjer så er det kanskje noe som heter regress som kommer inn i bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mars 12, 2008 Forskjellen er vel at akkurat det var du vel rimelig skyld i selv mens man kan vel ikke si at Øystein er skyld i at noen klåfingra idioter ikke vet forskjellen på mitt og ditt tapet er surt ja men når du har flat pedal i moss sentrum i 3.de gir og kræsjer så er det kanskje noe som heter regress som kommer inn i bildet. Jo, men tapet er like surt uansett liksom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mars 12, 2008 Jo, men tapet er like surt uansett liksom. Ikke HEEEELT samme sak det der;) Litt forskjell på "selvforskyldt" og frastjålet: smil : Siden du fikset det selv så er det kanskje bare bra at det sitter i huet enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mars 12, 2008 Ikke HEEEELT samme sak det der;) Litt forskjell på "selvforskyldt" og frastjålet: smil : Siden du fikset det selv så er det kanskje bare bra at det sitter i huet enda. Men hvor har jeg skrevet at jeg sammenligner disse to sakene? Jeg skrev vel bare hvordan jeg tapte 150 000.- og syns at det var veldg veldig surt å gjøre det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mars 12, 2008 Men hvor har jeg skrevet at jeg sammenligner disse to sakene? Jeg skrev vel bare hvordan jeg tapte 150 000.- og syns at det var veldg veldig surt å gjøre det. Blir jo en sammenligning når du skriver: "jeg tapte også 150.000 på en Sierra Cosworth i 1996" Uansett!! Stick to topic.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mars 12, 2008 Måtte se filmen igjen jeg... Er noe som stikker langt her altså.. Man får liksom følelsen av hvordan Øystein har det.... Men en ting jeg lurer på, hvorfor i HELVETTE lage krøll og krangel i sånne tråder? Skal ikke trekke det noe mer enn det, men syns det RETT OG SLETT er jævlig barnslig og middelmådig.... Done! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Mars 13, 2008 Alle kan ha meninger, noen kansje litt vel sterke. Men nå er det vel nok diskusjon om dette, så lar vi tråden handle om det den egentlig skal handle om! Jeg skjønner godt at dette er en sorg for en som virkerlig var glad i denne bilen, for det går faktisk å bli gla i en bil, utrolig nok! Surt tap, håper du får den nye like bra:) Lykke til!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Mars 13, 2008 Nå må vi alle være venner å la tråden til øystein være i fred: vinke : synd dette med bilen din! men som sagt få skviset alt du kan utav forsikringen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mars 13, 2008 Trist med nok en ødelagt RS2 - håper den blir bragt tilbake til "livet" igjen av kyndige hender. For å illustrere hvor sjelden en RS2 faktisk er (det ble i sin tid laget 2891 stk) kan det som en digresjon nevnes at det bare i Norge finnes 3546 menn som har Sigmund(!) som første fornavn... Når vi vet at det ganske sikkert finnes mindre enn 100 stk RS2 (vill gjetting) i Norge. Allerede i -98 var det produsert mer enn 9500 Vipere med dårligere 0-100 km/t tid enn RS2'ene Så at man gråter en skvett når noe så sjeldent ødelegges ser jeg på som en selvfølge: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Mars 13, 2008 nydelig bil som dessverre ble herpet av noen som tydeligvis har store problemer med seg selv. Synes filmen var veldig bra laget og ble nesten litt rørt selv. Er ikke alle som faktisk vet hvor mye arbeid det ligger i å få en bil slik. Helt klart noe å ta skikkelig på vei for, det hadde jeg gjort iallefall.! (Du også sigmund. hehe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Mars 13, 2008 Mulig litt skudd i blinde her men, er vel ikke denne som står til salgs på forsikringsbiler.no ? Med 240k i skadetakst.. Den står oppgitt med 352hk og450nm og av bildene ser jeg at det er turbonetics turbo på den.. Har forøvrig lagt inn bud på den og krysser fingrer og tær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Mars 13, 2008 Øystein. Fin film du har lagd. Fin musikk, og klippene er bra også. Fantastisk bil, som ble tatt vekk uten videre. Jeg synes slike ting er kjett, og FÅ forsikringer kan dekke slik uten videre. Men ønsker deg all lykke fremover med det du har nå. Virkelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Mars 13, 2008 Dette var jævli synd ja, skal hive meg på hidden når jeg kommer fra jobb for og se filmen. Synd dette Øystein, men fy feite den nye var RÅ!!! . Husker du foresten vi møttes i mo i rana? hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...