#1 Skrevet Februar 24, 2008 jeg trenger pinnebolter med ca lengde rundt 7cm og med m6 gjenger, hvor kan man få kjøpt dette? har søkt og lett overalt... alle svar mottas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2008 møller???? dei har vertfall pinnebolter, men veit ikkje korlange... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2008 møller???? dei har vertfall pinnebolter, men veit ikkje korlange... ja men de har nok ikke i den lengden der. ser mekonomen har men de er hakket større igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2008 Om det ikke er store krav til styrke så har clas ohlson og Biltema gjengestenger du kan kappe til lengden på selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2008 Om det ikke er store krav til styrke så har clas ohlson og Biltema gjengestenger du kan kappe til lengden på selv. har vært inne på tanken, men jeg vil ha styrke i disse. samt gjenge stengerene skrur seg ut etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2008 Tingstad eller Wurth. Tingstad må man vel være firmakunde tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2008 jeg trenger pinnebolter med ca lengde rundt 7cm og med m6 gjenger, hvor kan man få kjøpt dette? har søkt og lett overalt... alle svar mottas Jeg har, hvor mange trenger du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2008 Jeg har, hvor mange trenger du? jeg trenger ihvertfall fire stykk m6x70 og fire m8x70, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...