#1 Skrevet Februar 25, 2008 Heisann,lar det seg gjøre å skifte kupefilter selv?er det noen som gidder å forklare meg(som er litt dum)hvor og hvordan dette gjøres. Kan filteret kjøpes på f.eks Mekonomen eller er det Møller som kun har disse,og hva koster det? Mvh Vidar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2008 Heisan! Bare ta av pakningen oppe på plastdekselet der batteriet er ved torpedoveggen og løft plastdekselet opp.Da kommer du til kupefilteret på passasjersiden (høyre siden) og lirker det forsiktigt ut.Både Møller og Mekonomen har filteret ,men Mekonomen er billigst.Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2008 Heisan!Bare ta av pakningen oppe på plastdekselet der batteriet er ved torpedoveggen og løft plastdekselet opp.Da kommer du til kupefilteret på passasjersiden (høyre siden) og lirker det forsiktigt ut.Både Møller og Mekonomen har filteret ,men Mekonomen er billigst.Lykke til! Takk takk,håper dugg problemet blir bedre etter dette blir skiftet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2008 Fikk endelig tutla meg til og skifte dette filteret og ikke en dag for tidligt kan en si:o,jaggu ikke noe mystikk hvorfor bilen har dugga så mye innvendig,kjøpte filteret på Mekonomen her i Haugesund til den nette sum av 258 kr(uten Klubb rabatt,for det har vist ikke klubben vår her i Haugesund) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2008 Fikk endelig tutla meg til og skifte dette filteret og ikke en dag for tidligt kan en si:o,jaggu ikke noe mystikk hvorfor bilen har dugga så mye innvendig,kjøpte filteret på Mekonomen her i Haugesund til den nette sum av 258 kr(uten Klubb rabatt,for det har vist ikke klubben vår her i Haugesund) Å FY F... det er det mest skitne tillfellet jeg har sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2008 Å FY F... det er det mest skitne tillfellet jeg har sett hehe ja det kan du si,men litt forståelse på hvorfor har jeg da,er sykt mye anleggstrafikk der hvor jeg bor,ufatteligt mye støv å drit i lufta her når de graver og sprenger og grusveier som en må kjøre på,men skittent va det ja,men duggproblemet forsvant bare delvis nå etter filterbyttet,la merke til at det samles vann under batteriet også,så må ut me batteriet og åpne opp dreneringshullet: mad :,regner me det blir go gang etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...