#1 Skrevet Februar 25, 2008 Er det noen som har mulighet (løs topp) til 200 20VT, som kan vise meg AKKURAT hvor tempføler sitter bak på toppen?? Har drevet og befølt baksiden (inn mot torpedo) av toppen, for å få byttet denne nå, men klarer ikke å lokalisere hvor den er montert. Har AV / PÅ tempmåler i bilen nå , og må få ordning på dette. PLIIIS ANYONE ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2008 Tempføleren bak på toppen sitter midt i toppen, både hva høyde og lengde angår.. denne går dog kun mot motorstyring, så hvis tempmåleren din driver og dør på seg er det nok enten instrumentet eller den firepolede multisensoren ved innsuget som er synderen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2008 Her er bilder av begge to.... Er som vidar sier at det er den brune som er til intstrument, og den er veldig ofte gåen. Kalles ikke multimalfunction sensor for ingenting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2008 Tusen takk karer! Den er heelt ny (altså multimalfunctionsensoren) så da må det være instrumentet da. Ai Ai. Men det er vel litt andre små-skavanker også på det, så det er på tide å foreta et bytte. Det begynner som regel og fungere når tempen kommer opp på driftstemperatur, også går den opp og ned som det passer den etterpå. ja ja, mere arbeid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2008 Når jeg kikker etter nå, er det en enpolt svart sensor jeg har fått i ( 049 919 501 ) som visstnok skulle ha med dasj-temp å gjøre. og den ser jeg ikke på noen av disse bildene. Hva er den for da? Hadde forstått det slik at den hvite 2-polte var kaldstart-bryter.?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...