#1 Skrevet Februar 25, 2008 Har en A4 1.8T quattro 1997 modell, bilen er importert og lys må slås på manuelt. Så det jeg lurer på er om det er noen som vet om det skal være en slik "buzzer" lyd når lyset står på, nøklen er tatt ut og døren er åpen? Mente også det stod noe om at det skulle være lyd alarm når en setter den "km/t 2" grensen i kjørecomputerene. Noe som det heller ikke er. Hvis denne er defekt så lurer jeg også på hvor den befinner seg og om det er mulig å bytte den ut hvis den er gåen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2008 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2008 Hadde det på min 97 som også var importbil, altså en lysalarm som bråka med dør oppe og nøkkel ute av tenning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2008 Hadde det på min 97 som også var importbil, altså en lysalarm som bråka med dør oppe og nøkkel ute av tenning. fik du fiksa det? hvordan isåfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2008 Høres jo mer ut som en dørlås som ikke fungerer ordentlig. Att bryteren ikke virker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 29, 2008 Høres jo mer ut som en dørlås som ikke fungerer ordentlig. Att bryteren ikke virker. jo det kan jo være det.. bare merkelig at bensin varsel oxo bare sluttet å virke samtidig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 29, 2008 Dør brytere fungerer helt fint da lys i tak går av og på da dører åpnes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 29, 2008 Det var kjørelys du mente ja. Ang. den buzzeren så sitter den på/i bakkant av instrumentet. vet ikke åssen det er å komme te i farta.. kan jo være att den ikke virker selvfølgelig. Hvilket bensinvarsel snakker vi om? kan ikke se det i tråden?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 1, 2008 det er samme der.. lyden som kommer når lyset tenner i bilen når det begynner å gå tom for bensin. den lyden kutta samtideig med varsel på lysa. hvis du skjønner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 1, 2008 JA!.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...