#1 Skrevet Februar 25, 2008 Tyskere er jammen bra folk:) http://www.youtube.com/watch?v=dUGECAUkDlQ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2008 En ting som slår meg gang på gang når du poster VR6 turbo filmer Kristian, er hvor sinnsyk rå lyd det er i disse maskinene! Denne var intet unntak Spesiellt luftinntak må jeg si da.. heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2008 Utrolig rå lyd iallefall da. Men ellers var bilen en ufattelig mengde stygg på én gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2008 En ting som slår meg gang på gang når du poster VR6 turbo filmer Kristian, er hvor sinnsyk rå lyd det er i disse maskinene!Denne var intet unntak Spesiellt luftinntak må jeg si da.. heh Det som slo meg var turboen. Og den tror jeg boktavelig talt slår. Også Kadett da, haha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2008 Hunden var minst like deilig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...