#1 Skrevet Februar 25, 2008 Har hatt litt problemer nå med bilen og frykter at bensinpumpa er kaputt (ny er bestilt), så jeg tenkte å se hvordan tennpluggene så ut. Tok ut den ene og så at denne var helt hvit på tennstiften, er dette et tegn på at den får for lite bensin..? Regner med at pluggen skal ha en fin lys brun farge dersom blandingen er perfekt. -btk- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2008 Ingen som har noen formening om dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2008 Er stiften hvit går den nok litt magert ja,har du Haynes boken står det ett fint skjema helt bakerst som viser hvordan en plugg skal se ut under optimale forhold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2008 Tennplugg diagnose Utifra denne vil jeg tro at du har rett, og at du har f,eks tett bensinfilter, feil bensintrykk pga f,eks sviktende pumpe. Men, har ikke noen spesiell peiling på dette så blir bare forsiktig synsing fra min side:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...