Trondheim lokallag: Hva gjør vi ?

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det har eksistert en slik tråd tidligere her trøndelags forument, men tenkte det var en fin måte å å litt innblikk hvem , hva hvor folk jobber /driver med ?

Vet jo aldri om noen trenger eller kan tilby hjelp :)

 

Meg selv ,

Jobber som IKT potet hos Direktoratet for Arbeidstilsynet (ja staten ja ;) )

har drevet med hidden siden tidenesmorgen (det var ca siden jeg var 6 år )

har delvis utdannelse som bilmekaniker, eller utdannelse innen (arbeidsledighet ) Almenne/edb .

Vært Lastebilsjåfør og endte endelig opp som Datamann når hobbyen ble Jobb istede.

Har vel snart 9 års fartstid innen ikt-konsulent yrke.

 

skulle det være noe ,så kan enn alltids prøve å hjelpe til, :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For vel driste meg utpå her da....

 

Har jobbet som Mobiltelfon reparatør, svakstrømsmontør og elektriker.

Men reiser 27 Mars til Aberdeen for å bli ROV pilot. Gleder meg stort! : rock :

Men skal forsøke og få jobbet litt som elektriker når jeg er hjemme.

Så er det noen dere kjenner eller andre som skal ha elektriker er det bare og ringe meg.

Jobber da hos Gjelten Elektro og kan nås på tlf: 46 43 18 95

Ring for hyggelige priser og topp service, hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt om meg også da.

Opprinnelig fra Meråker.

Gikk tre år skole ved AITeL på HIST i Trondheim.

Flyttet tilbake til meråker etter endt skolegang.

Begynte å jobbe for Jernbaneverket innen GSM-r nå 1.1, så derfor flyttet jeg tilbake til Trondheim igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber som kuldemontør i et firma som heter Varme & Kulde! Vi driver med alt av kjøl, frys, air-condition og varmepumper. Så er det noen som trenger hjelp med air-condition i bil, så rop ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vel henge meg på her jeg og :)

jeg er utdannet platearbeider/sveiser, men nå studerer jeg mat-teknologi på HiST :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel si noen ord jeg også...

 

Født og oppvokst i Trondheim...

Utdannet signalmontør, og jobber i Jernbaneverket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For tiden er jeg evig student. Strategisk nok var jeg ferdigutdanna i informatikk nettsystemer fra Høgskolen i Molde i 2003, omtrent da lufta var gått ut av it-boblen. Så nå teller jeg sjette året på skole etter videregående og til sommeren leverer jeg forhåpentligvis masteroppgaven min og får en ærlig jobb i it-bransjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er utdannet som Røkter (Lakseoppdretter) , altså ikke en som setter ut r(Y)økter.: haha : Har drevet med laks dem siste 5 årene.

 

Er egentlig fra Frøya, men har bodd dem siste 3årene i Trondheim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja hva skal jeg si,født og oppvokst i Lofoten. Flyttet til Sør Trøndelag.Er utdannet maskinfører.Tidligere har jeg jobbet i et firma som heter Eltel som Ressurstyrer for montører og ingeniører på telesiden.Etter den erfaringen fikk jeg etter et par år et kjempetilbud i et firma som heter Relacom,som er konkurentet til Eltel. Hoppet derfor av jobben min som maskinkjører og begynte som Ressurstyrer for Midt Norge,Møre og Romsdal,samt Sunnmøre. Så har dere feil på bredbånd/tlf , trenger kabling og opplegging av kontakter evt trenger kabelpåvisning ol er nokk jeg jenta som kan hjelpe dere;)

 

Kan muligens hjelpe med noe graving ol også da vi har gravemaskin selv,så framt den ikke er utleid på oppdrag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Født og oppvokst i Trondheim. Utdannet Automatikkmekaniker og jobber hos Adressa-Trykk som driver med avisproduksjon. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppvokst på Bryne på Jæren, leika i forsvaret etpar år for så å ha noen misslykka forsøk på NTNU. Har nå endt opp som taxisjåfør i Trondheim og stortrives :) Og nei.. .jeg kjører ikke i helgene på natta :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører du maxitaxi, Jo-Inge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører du maxitaxi, Jo-Inge?

 

Kan gjøre det ja... men kjører caravelle nå. Sjefen har en Transit som jeg kan leke med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.