Hva synes folk om todelt lakkering?

Anbefalte innlegg

Sitter her med et dillema. Skal levere boraen på lakkering snart, og har lyst til å gjøre litt ut av det, uten å måtte bytte farge på hele bilen. Så vurderer derfor todelt.

 

Lurer litt på hva folket mener om todelt lakk? Da med sølv nederst, og litt mørkere grå/gunmetall på toppen. (Har sorte lykter over alt, tona ruter og sorte felger)

 

Evnt andre forslag til lakkering?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du har mørke lykter, så burde du kanskje ha den mørke fargen nederst. My two cents..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort tak pluss evt bakrutesenker er alt jeg ville gjort. Det er svært få biler jeg synes kler todelt. Da må det i så fall være a4 avant feks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her tenkt på begge de to tingene som blir nevn her. Pluss og tatt panser/tak/bakluke. Men får ikke til å bestemme meg.

Ala dette var det jeg hadde tenkt litt på nå da. Men med senter på felgene lakkert i samme farge som toppen.

boratodeltplaner.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var kult og spesielt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sier det igjen : GO FOR IT :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

102094.JPG

Så lenge du blir fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en Golf 4 som var jazzblå nederst, og mørk (svart kanskje) øverst, jeg syns dette så stilig ut. På denne golfen også øvre del av forskjermene, og hele panseret lakkert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer for tak, panser å bakluke?

tror dt hadde vært kult marius:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

likte bildet du hadde jeg, men min smak hadde heller vært mørkere farge på taket i stede for lysere felger;) er litt vanlig dette da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

personlig syns jeg det er finest med den mørke fargen nede. blir vel hardt med mørk farge oppe. prøv å snu fargene på ps.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener det er det samme om den mørkeste fargen er oppe eller nede, bare fargene passer i lag!

Selv er jeg en stor fan av denne ventoen, er hvertfall en nydelig fargerkombinasjon i mine øyne:)

1779764-bilde6-img_5659.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener det er det samme om den mørkeste fargen er oppe eller nede, bare fargene passer i lag!

Selv er jeg en stor fan av denne ventoen, er hvertfall en nydelig fargerkombinasjon i mine øyne:)

1779764-bilde6-img_5659.jpg

 

Den var NICE ja... Fine farger!

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde meg på noen forskjellige. Er ikke så flink i PS da men, så blir litt urealistisk farge :(

Men seer da ca sånn hvordan det blir. Synes egentlig den første blir best jeg. Med mørk øverst, og lys nederst.

deling_forslag.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en Golf 4 som var jazzblå nederst, og mørk (svart kanskje) øverst, jeg syns dette så stilig ut. På denne golfen også øvre del av forskjermene, og hele panseret lakkert.

 

Mener du deling ca sånn som jeg har gjort det? Med dører osv? Eller at bare skjermer og panser/tak var lakkert? Har ikke noe bilde av den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når man ser ps der så syns jeg første utkastet ditt blir finest ja. men det er fordi det er såpass stor flate nederst og de fargene du har valgt er såpass store i kontrast.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når man ser ps der så syns jeg første utkastet ditt blir finest ja. men det er fordi det er såpass stor flate nederst og de fargene du har valgt er såpass store i kontrast.

 

Ja, var det som slo meg også. Var vanskelig å få det til bra på ps med mine kunskaper. Men er ikke meningen at den mørke fargen skal være så mørk som den ser ut på bilde da:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

102094.JPG

Så lenge du blir fornøyd.

 

Hahahahaha! fantastisk, egen klasse hahahaha: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant en her også. er jo ca sånn som jeg tenkte min det. Bare med sølv,mørk grå istede. Har jo sorte lys foran/bak denne også.

 

boralakk5tf.png

67dt9.jpg

68ou3.jpg

 

Golf med ca samme deling

slide_01.jpg

Ellersorttak/panser/luke. Carbon på disse bildene da men.

img7204copyfc6.jpg

gli%20and%201.8t%20032.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.