#1 Skrevet Februar 25, 2008 jeg sliter med tysken, og skulle vist hva de forskjellige sikringene til sikringsboksen er til. dvs at oversikten står på tysk. er det da mulig å finne slik oversikt på engelsk ? det er til en audi coupe quattro 20v typ89 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2008 Jeg vet ikke hvordan det er på din, men til min 80 B4 kjøpte jeg nytt klistremerke til sikringsboksen fra Møller. Er vel kanskje 3 år sia. Du kan jo høre om det skaffes fremdeles. Får ikke på norsk, men engelsk. Delenummer til din ser ut til å være det samme som på min: 8A0 010 128 B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2008 Hvis det er noe spesielt du lurer på kan du jo bare poste det her, så er det sikkert noen som oversetter for deg. Ellers klarer google translate (http://www.google.com/translate_t) og flere lignende tjenester noen ord fra tysk til engelsk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2008 Får prøve om dette blir bra.... Hva er beste måten å forminske størrelsen på bildene uten at kvaliteten blir møkk dårlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2008 Får prøve om dette blir bra.... Hva er beste måten å forminske størrelsen på bildene uten at kvaliteten blir møkk dårlig? Er denne lik som på B4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...