noen som har nummerering av sikringsboks på engelsk ?

Anbefalte innlegg

jeg sliter med tysken, og skulle vist hva de forskjellige sikringene til sikringsboksen er til. dvs at oversikten står på tysk. er det da mulig å finne slik oversikt på engelsk ?

det er til en audi coupe quattro 20v typ89

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan det er på din, men til min 80 B4 kjøpte jeg nytt klistremerke til sikringsboksen fra Møller. Er vel kanskje 3 år sia. Du kan jo høre om det skaffes fremdeles. Får ikke på norsk, men engelsk. Delenummer til din ser ut til å være det samme som på min: 8A0 010 128 B

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er noe spesielt du lurer på kan du jo bare poste det her, så er det sikkert noen som oversetter for deg.

Ellers klarer google translate (http://www.google.com/translate_t) og flere lignende tjenester noen ord fra tysk til engelsk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve om dette blir bra.... Hva er beste måten å forminske størrelsen på bildene uten at kvaliteten blir møkk dårlig?

divfragamlehiddenen 085 (Custom).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve om dette blir bra.... Hva er beste måten å forminske størrelsen på bildene uten at kvaliteten blir møkk dårlig?

Er denne lik som på B4?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.