Golf 1,8T men hva er det i FIS displayet?

Anbefalte innlegg

Noen som kan si meg hva det er som vises i FIS displayet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han som lå ut dette skrev værtfall på komentarene under.

"der4er (2 months ago) Reply: it's the boost pressure graph of the turbo :) "

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,det er muligens ladetrykk. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

der ser du hvor godt jeg følger med!!

men åssen får man til dette?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må modifisere instrumentet tror jeg, er noe man får kjøpt tror jeg.. mener EIP hadde dette..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha

da er dt vel mere jobb en dt smaker med tanke på att måler er alt i bilen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vell gjøre noe ala det han i filmen gjorde, monterte inn R32 instrument, Er dette en like lett prosedyre som å bytte til likt instrument tro?? eller vil ikke noe fungere? noen som har prøvd? var jo ikke upris på dette heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men den har jo ikke turbo, så da blir vel vitsen litt borte om dt er tubo trykk som vises?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men den har jo ikke turbo, så da blir vel vitsen litt borte om dt er tubo trykk som vises?

tenkte da mer på for å få mest oppdatert instrument;) men man kan sikkert bruke vilket som helst instrument med den største kjørekomputeren eller? ser jo at man velger ut motor TDi eller 1.8T og så velger man årsmodell osv, så var sikkert bare for at han ikke hadde den store kjørekompen så hvorfor ikke sette inn r32 instrument når man først må bytte?

men er det noen som har byttet instrument type? (tenker da til instrument med mere støtte og større kjørekomp)

----------

This kit extends your board computer functions - works only with cluster units supporting 3LB -

På norsk er 3LB?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glenn ove strandheim har fått til dette på sin golf IV gti

;)

jeg har den største :) så bare lurte på hva jeg trengte for å få turbotrykk vist i FIS;)

men skal få han til å titte her inne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte da mer på for å få mest oppdatert instrument;) men man kan sikkert bruke vilket som helst instrument med den største kjørekomputeren eller? ser jo at man velger ut motor TDi eller 1.8T og så velger man årsmodell osv, så var sikkert bare for at han ikke hadde den store kjørekompen så hvorfor ikke sette inn r32 instrument når man først må bytte?

men er det noen som har byttet instrument type? (tenker da til instrument med mere støtte og større kjørekomp)

----------

På norsk er 3LB?

har du golf/bora før midten av 99 så har du 1J919... instrument uten canbus.. du får tak i slike med full FIS.. men sjeldent.. da er det plug and play.. må bare kode nøkler. kjøper du et canbus instrument 1J920.. til en bil uten canbus må du ha en can bus simulator får å få det til å virke.. søk på e bay..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.