#1 Skrevet Februar 25, 2008 Hva av mindre dekk dim får samme rulle omkrets som 245/40-17. jeg må ha to nye dekk på bilen å quattro må vel ha samme rulle omkrets rundt om.. kunne tenkt meg no smalere dekk framme.. så sporer den vel litt mindre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2008 Hva av mindre dekk dim får samme rulle omkrets som 245/40-17. jeg må ha to nye dekk på bilen å quattro må vel ha samme rulle omkrets rundt om.. kunne tenkt meg no smalere dekk framme.. så sporer den vel litt mindre! Fant en kalkulator som du kan "leke" deg litt med, så finner du sikkert noe som passer:) Kalkulator`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2008 Hva av mindre dekk dim får samme rulle omkrets som 245/40-17. jeg må ha to nye dekk på bilen å quattro må vel ha samme rulle omkrets rundt om.. kunne tenkt meg no smalere dekk framme.. så sporer den vel litt mindre! 215/45x17 er nok den dimensjonen som er nærmest (0,4 % forskjell). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...