Anbefalte innlegg

Satan i gatan for en Porsche!

Påstått raskere aks enn Bugatti veyron fra litt opp i fart og ut registeret! : rock :

 

Film: Porsche 9ff GT9

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bråk, nada komfort, kan ikke sammenlignes med veyron engang.. jonus og de andre gutta lager like raske biler som det der.. så fram til en consept bil fra porsche jeg nå, ikke garasjemekk..

 

Edit: Vidar Smevik Post #3, gidder ikke å lage mer off topic i denne tråden enn nødvendig: jeg forventa mer, derfor er jeg skuffa over dette klippet, det er min gitte rett å være skuffa og faktisk si det.. kom heller med din egen mening om klippet istedenfor å klage på andres meninger..

 

Edit 2: Kennet Bjerknes Post #7, jeg har kommet med en mening relatert til topic, det er du som forsøpler tråden med klaging, om jeg mener denne bilen ser ut som en bøtte med dritt innvendig og har en ujevn effekt kurve og koster latterlig mye i forhold til hva man får så skal du la det være min mening...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bråk, nada komfort, kan ikke sammenlignes med veyron engang.. jonus og de andre gutta lager like raske biler som det der.. så fram til en consept bil fra porsche jeg nå, ikke garasjemekk..

 

 

 

Leser du i det heletatt postene før du lirer av deg dine type innlegg, eller? hvem har nevnt noe annet enn aks : dum : Tror nok forresten denne er utvikla i litt mer kummelige forhold enn i "garasjen.."

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde heller tatt en Veyron..........;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var vel bare raskere fra 200 til 300km/t enn en Veyron? Mens Veyron fortsatt er kjappere fra 0 til 100 og toppfart?

 

Må si en Veyron falt mer i smak om jeg måtte velge.. Men den koster vel det dobbelte også da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nok en tråd besudlet av hr.ØYE..

er ikke så nøye bare du ikke treffer ØYE, eller TREFF du.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme F hvor rask den er iforhold til Veyron. Det er ingen biler som kan gjøre det en Veyron kan gjøre, punktum. Veyron har alt i en pakke, og det er ingen biler som finnes idag som er i nærheten av å måle seg opp mot en Veyron.

 

Men fortsatt en morsom og kjapp bil uten tvil, men Veyron er og forblir kongen i lang tid fremover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme F hvor rask den er iforhold til Veyron. Det er ingen biler som kan gjøre det en Veyron kan gjøre, punktum. Veyron har alt i en pakke, og det er ingen biler som finnes idag som er i nærheten av å måle seg opp mot en Veyron.

 

Men fortsatt en morsom og kjapp bil uten tvil, men Veyron er og forblir kongen i lang tid fremover.

 

Støtter den :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke den bilen der hadde gjort det så godt på bane:P med så lite drag fra 0-100 :P over 7 sec, hva kommer det av egentlig? er det fordi den har så lang spoll up?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke den bilen der hadde gjort det så godt på bane:P med så lite drag fra 0-100 :P over 7 sec, hva kommer det av egentlig? er det fordi den har så lang spoll up?

 

0-60mph= 0-100km/t å det gjør den på 4,2 sek....

Ikke det mest imponerende men bra allikevel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nok en tråd besudlet av hr.ØYE..

er ikke så nøye bare du ikke treffer ØYE, eller TREFF du.

Må da kunne gå an å komme med sine meninger da.........likte heller ikke den bilen selv jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

90 QT'n min gjør jo 0-100 på rundt det ;) Men skal ikke sammenligne det kanskje :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veyron klarer 0-100 på 2,65sec er det vel.. Eid i lyskryss løp vertfall!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme F hvor rask den er iforhold til Veyron. Det er ingen biler som kan gjøre det en Veyron kan gjøre, punktum. Veyron har alt i en pakke, og det er ingen biler som finnes idag som er i nærheten av å måle seg opp mot en Veyron.

 

Men fortsatt en morsom og kjapp bil uten tvil, men Veyron er og forblir kongen i lang tid fremover.

 

kommer en ny bil snart som har som mål og bli bedre en Veyron.

SSC Ultimate Aero

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer en ny bil snart som har som mål og bli bedre en Veyron.

SSC Ultimate Aero

 

Bedre? Om du tenker på kjappere, ja. Den er verdens kjappeste bil (den har faktisk rekorden til og med). Men det gjør ingen ting. Den bilen der er en "kit car" iforhold til en Veyron.

 

Veyron er en ingeniør kunst til de grader. Alt fra hvor stille den er, til hvor stabil den er, til girkassen, til dekkene, til luksusen. Alt er bygget i en perfekt pakke.

 

For hver Veyron de selger, taper de penger. De lagde Veyron for å vise hva de kunne - lage den ultimate super bilen, og det er det de har gjort.

 

Ja, er biler som er kjappere, akselerer bedre osv, men du kan sitte å høre på favoritt sangen din (med det syke musikkanlegget den har), mens du drar fra 99.999% av bilene på veien, i 100% luksus, å ha en samtale i et normalt nivå. Det er det ingen andre biler som klarer.

 

Sett den i "drive", og tråkk på gassen. Bestemoren din kunne kjørt den.

 

Jeg elsker den bilen.: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre? Om du tenker på kjappere, ja. Den er verdens kjappeste bil (den har faktisk rekorden til og med). Men det gjør ingen ting. Den bilen der er en "kit car" iforhold til en Veyron.

 

Veyron er en ingeniør kunst til de grader. Alt fra hvor stille den er, til hvor stabil den er, til girkassen, til dekkene, til luksusen. Alt er bygget i en perfekt pakke.

 

For hver Veyron de selger, taper de penger. De lagde Veyron for å vise hva de kunne - lage den ultimate super bilen, og det er det de har gjort.

 

Ja, er biler som er kjappere, akselerer bedre osv, men du kan sitte å høre på favoritt sangen din (med det syke musikkanlegget den har), mens du drar fra 99.999% av bilene på veien, i 100% luksus, å ha en samtale i et normalt nivå. Det er det ingen andre biler som klarer.

 

Sett den i "drive", og tråkk på gassen. Bestemoren din kunne kjørt den.

 

Jeg elsker den bilen.: rock :: rock :

 

 

 

det er fullstending sant.

Men eg eg syns Lamborghini Countach og maclaren f1 er det råeste du får.

Men men det går jo på smak og behag.

Countach kom ut på 80 tallet og er fortsatt ein ekstrem kjøremaskin. Har du ein bil som går skikkelig bra med feita lyd så driter egentlig eg i alt utsyret som er i bilen. Ein rå kjøremaskin skal vere racing bil ikkje noken bil du skal sitte i tlf eller dunke anlegg når du kjører fort men men som sagt så er det smak og behag.

 

Er viktig at vi liker forskjellige ting ellers ville det ha vert kjedelig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er fullstending sant.

Men eg eg syns Lamborghini Countach og maclaren f1 er det råeste du får.

Men men det går jo på smak og behag.

Countach kom ut på 80 tallet og er fortsatt ein ekstrem kjøremaskin. Har du ein bil som går skikkelig bra med feita lyd så driter egentlig eg i alt utsyret som er i bilen. Ein rå kjøremaskin skal vere racing bil ikkje noken bil du skal sitte i tlf eller dunke anlegg når du kjører fort men men som sagt så er det smak og behag.

 

Er viktig at vi liker forskjellige ting ellers ville det ha vert kjedelig

 

Det er mye andre biler som er bra på sitt området. Murcielago, F430 S, Rolls Royce Phantom er også synsyk bra biler. Jeg syntes ikke Veyron er den penste bilen som er laget, men ingeniørkunsten som gikk inn i den bilen er bare helt rått og det må respekteres :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mye andre biler som er bra på sitt området. Murcielago, F430 S, Rolls Royce Phantom er også synsyk bra biler. Jeg syntes ikke Veyron er den penste bilen som er laget, men ingeniørkunsten som gikk inn i den bilen er bare helt rått og det må respekteres :)

 

hva med r8 da?den får ihvertfall min stemme.(UANSETT);)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9FF er litt oppskrytt. di får ikke bilen til å virke skikkelig og den slår ikke alle di bestetidene dem snakker om.. Både Techart og Sportec lager 996 og 997 så faktisk slår 9FF på bane og vei. klart, 9FF er en fet porsche. men dem er langt fra verdens mestere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med r8 da?den får ihvertfall min stemme.(UANSETT);)

 

Kan skjønne at noen liker den. Er jo en bil som går ganske greit, og den virker veldig sivilisert, selv om den er ganske sportslig.

 

Personlig så liker jeg den ikke. Denne ser (design) litt for mye ut som en stor Audi TT, og virker som en "billig" versjon av Gallardo (selv om de er litt forskjellige biler). Men det er jo bare min mening.

 

Smaken er som baken :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satan i gatan for en Porsche!

Påstått raskere aks enn Bugatti veyron fra litt opp i fart og ut registeret! : rock :

 

Film: Porsche 9ff GT9

 

Kul bil og gøy å se at "privatpersoner" får biler til å gå bra, men når eier og reporter begynner å sammenligne med Veyron, så faller dette prosjektet ned i kategorien "dragster med 9 deler skruing og 1 del kjøring" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mye andre biler som er bra på sitt området. Murcielago, F430 S, Rolls Royce Phantom er også synsyk bra biler. Jeg syntes ikke Veyron er den penste bilen som er laget, men ingeniørkunsten som gikk inn i den bilen er bare helt rått og det må respekteres :)

 

Den støtter eg fullt ut: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk bør kanskje få lov til og ha egne meninger uten at de skal bli skutt rett ned. Fatter ikke hvorfor folk skal hakke på hverandre hele tiden: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp no ein av kvar og slutt med kranglinga... Banken har peng...!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp no ein av kvar og slutt med kranglinga... Banken har peng...!

 

Trådnekrofile postwhora! :P hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.