#1 Skrevet Februar 26, 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en STOR dynamo som passer i en Golf 3 TDI (1Z) evnt passer med mindre modifikasjoner.. Tenker da ikke på noe sånt som 120A dynamo. Mye mye større. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2008 Noe sånt du tenker på? http://stingerelectronics.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2008 Ble ikke bra den linken,noen sider vill bare ikke. Men se under Alternators,de leverer dynamoer fra150-200A,men de koster endel vis jeg husker rett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2008 takk for tipset;) Dessverre leverte de ingen som passet til min bil.. Må vel bygge om eller noe for at det skal fungere da:( Noen som vet om det går an å ha 2 dynamoer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2008 bump........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2008 Hvor mye strøm trenger du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2008 så mye som mulig. monoblokka anbefales å ha dynamo på 220A ++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2008 går det an å ha 2 dynamoer??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2008 hva slags monoblokk har du? tviler på at du trenger så forbanna stor dynamo så lenge du har batteri(er) i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 2, 2009 lager litt liv i denna tråden igjen jeg.. Jo trenger nok det du. Har ei konkurranseblokk som er SVÆR. Sikring på kabel er på 250A og det hender jeg må bytte den, så visst ikke både sikring og info fra produsent er feil, trekker nok denne en del strøm jo. Er ikke noe biltema greier serdu:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 2, 2009 jeg hadde to 3000w monoblokker før og orginal dynamo eneste str på dynamo har noe å si på er hvor fort du får lada opp batterier.. ryker sikeringa di på 250A ville jeg enten lagt opp en kabel til eller funnet ut om det var noe feil et sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...