#26 Skrevet Juli 23, 2008 har dere montert større anlegg i bilen, følg ledningen ifra batteriet (til forsterkeren) og se hvor den går igjennom torpedoveggen. E jeg har batteriet under baksetet: smil : er vell slik på alle s4:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 24, 2008 Har du to batteri da? På B5 (A4 og S4) er det ihvertfall batteri i motorrommet. Har ikke sjekket under baksetet på en S4 B5. Men vet at jeg ikke har batteri under baksetet på min A4 B5, kun framme i motorrommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 24, 2008 Har du to batteri da? På B5 (A4 og S4) er det ihvertfall batteri i motorrommet. Har ikke sjekket under baksetet på en S4 B5. Men vet at jeg ikke har batteri under baksetet på min A4 B5, kun framme i motorrommet. mente og si alle urs4 og s6 men nei er bare 1 batteri ja, så har de dratt ei ledning med + uttak foran i motorommet:) .mange av de eldre bilene 200/100 osv har batteri under setet bak. en kompis med en 200 10vt har også batteriet dær:) men de sluttet med det for en del år siden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 30, 2008 Noen som finner lekasjen sin? Er ikke blitt riktig tett hos meg enda! litt kjipt når det regner så mye som i høst.. =/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...