#1 Skrevet Februar 26, 2008 Jeg har skiftet ratt på A4n fra fireeket til treeket og da passet selv. ikke ledningen til airbagen. Jeg trenger altså delenr på ledningen som går inn på airbagen og rattstammen. Dette er en B6 02 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2008 " border="0" alt=""> Denne kabelen kanskje? Men som du ser på bildet så er det flere forskjellige typer, jeg vet ikke hvordan du trenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2008 Yes Vegard det er den kabelen der (nr25) jeg trenger . Men hvilken av de ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2008 Det var ingen enkel sak å finne den rette kabelen her. Var hos Audi forhandleren i dag og skulle bestille kabelen, men der var det ikke så mye hjelp å få. Han fablet om at han måtte ha chassinr på bilen rattet kom fra og det har jo selvfølgelig ikke jeg. Det kan jo ikke være så vanskelig å finne ut hvilken kabel jeg trenger. Noen som jobber i møllersystemet som kan hjelpe meg ? Delenr på rattet er 8E0 419 091 AS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2008 Det var ingen enkel sak å finne den rette kabelen her.Var hos Audi forhandleren i dag og skulle bestille kabelen, men der var det ikke så mye hjelp å få. Han fablet om at han måtte ha chassinr på bilen rattet kom fra og det har jo selvfølgelig ikke jeg. Det kan jo ikke være så vanskelig å finne ut hvilken kabel jeg trenger. Noen som jobber i møllersystemet som kan hjelpe meg ? Delenr på rattet er 8E0 419 091 AS Du skal ha 8E0 971 589 N.(Hilsen Møller-ansatt:)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2008 Tusen takk. : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2008 Låner denne tråden litt jeg. Jeg skal også bytte fra 4 eiket ratt til 3 eiket S-line ratt med dette delenr 8E0 419 091 G. Vil jeg også trenge den samme kabelen eller må jeg ha en annen en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2008 Låner denne tråden litt jeg. Jeg skal også bytte fra 4 eiket ratt til 3 eiket S-line ratt med dette delenr 8E0 419 091 G. Vil jeg også trenge den samme kabelen eller må jeg ha en annen en? Ledningsnett til det rattet er 8E0 971 589. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 29, 2008 Må låne denne tråden litt til jeg. Jeg har delenummer på ny airbag til 3-eiket ratt som er 8E0 880 201 K/6PS og S-line ratt som er 8E0 124 E. Hvilken kabel trenger jeg da? Tror ikke den gamle kabelen passer i den nye airbaggen fordi denne har to kontakter, mens den nye kun har en virker det som. Please help. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2008 Må låne denne tråden litt til jeg. Jeg har delenummer på ny airbag til 3-eiket ratt som er 8E0 880 201 K/6PS og S-line ratt som er 8E0 124 E. Hvilken kabel trenger jeg da? Tror ikke den gamle kabelen passer i den nye airbaggen fordi denne har to kontakter, mens den nye kun har en virker det som. Please help. Hva er komplett delenr på S-line rattet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 29, 2008 Hva er komplett delenr på S-line rattet? Her er det som står på rattet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 29, 2008 Låner denne tråden litt jeg. Jeg skal også bytte fra 4 eiket ratt til 3 eiket S-line ratt med dette delenr 8E0 419 091 G. Vil jeg også trenge den samme kabelen eller må jeg ha en annen en? Er det dette rattet du har nå? Det vil nok ikke passe til airbagen du nevner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 29, 2008 Ser nå at rattet du har tatt bilde av har fargekode 1KT, og den finnes ikke på 091 G-rattet. Delenummeret på bildet er trolig et internt produksjonsnr, og sier ikke meg så mye dessverre. Er det ikke perforert skinn på S-line: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 29, 2008 Er det dette rattet du har nå? Det vil nok ikke passe til airbagen du nevner. Nei, det er ikke det rattet jeg har nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 29, 2008 Ser nå at rattet du har tatt bilde av har fargekode 1KT, og den finnes ikke på 091 G-rattet.Delenummeret på bildet er trolig et internt produksjonsnr, og sier ikke meg så mye dessverre. Er det ikke perforert skinn på S-line: klø : 8E0 124 E er det rattet jeg har nå og det har perforert skinn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 29, 2008 Så lenge jeg ikke har det "riktige" nummeret er det ikke så lett å finne ut av dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 29, 2008 Men vet du hvilken ledning jeg trenger til Aribagen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 29, 2008 Nei, vil tippe 8E0 971 589 N, men vet ikke sikkert uten å vite hvilket ratt du har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 29, 2008 Så lenge jeg ikke har det "riktige" nummeret er det ikke så lett å finne ut av dette. Men ut fra det jeg kan se, så passer airbagen til vanlig sportsratt i skinn, vanlig sportsratt i skinn m/tip og sportsratt med treverk. Hva med airbagen? Jeg trenger riktig ledningskabal fra bilen til denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 29, 2008 Kikket litt til her nå. Airbagen stammer fra en Audi A8, ut fra delenummeret du oppga. Denne har et helt annet ledningsnett enn A4. Har du prøvd å sette sammen ratt og airbag for å sjekke om det passer sammen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 30, 2008 Kikket litt til her nå. Airbagen stammer fra en Audi A8, ut fra delenummeret du oppga. Denne har et helt annet ledningsnett enn A4. Har du prøvd å sette sammen ratt og airbag for å sjekke om det passer sammen? Fysiskt så passer de sammen uten tvil. Det har jeg sjekket. Da ble jeg lurt på ebay av han jeg kjøpte den fra. Han sa det kom fra en A4 2004 modell og at han ikke hadde delenr, men da jeg fikk airbagen så stod delenummeret på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 30, 2008 Fysiskt så passer de sammen uten tvil. Det har jeg sjekket. Da ble jeg lurt på ebay av han jeg kjøpte den fra. Han sa det kom fra en A4 2004 modell og at han ikke hadde delenr, men da jeg fikk airbagen så stod delenummeret på den. Ok, da ser ut til at det må skjøtes sammen to ledningsnett for å få det til å funke. Jeg vil ikke anbefale noe slikt, men det er nok det som må til. Dvs at du trenger ledningsnett fra både ratt(A4) og airbag(A8) siden kontakter og slikt er ulikt. Jeg vil da tro at du trenger 8E0 971 589 N og 8Z0 971 589 M. Tør ikke garantere dette, men vil tro det går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 1, 2008 Du skal ha 8E0 971 589 N.(Hilsen Møller-ansatt:)) Jeg fikk tak i denne kabelen, men det var bare kabelen til Airbagen og den store gule som passet. Hvor skal de andre kablene koples til ? finner ingen steder hvor dette skal koples til. Noen som kanskje kan slenge ut et bilde så jeg kan se hvordan dette skal være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 1, 2008 Her er et bilde av kabelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 2, 2008 Ingen med peiling på dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...