Anbefalte innlegg

Har tengt til å bytte ut baklyktene på A3`en nå å det står mellom 2 typer. Den ene er S3 lykter å den andre er nesten helt lik bortsett fra att det er LED lys.

LED : http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=14466&ASP=3735055&Type=Audi&Model=A3&Year=1999&Back=WA_Katalog[P]ASP=3735055[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A3[O]amp;Year=1999[O]amp;Klasse=11

S3 : http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=12079&ASP=3735055&Type=Audi&Model=A3&Year=1999&Back=WA_Katalog[P]ASP=3735055[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A3[O]amp;Year=1999[O]amp;Klasse=11

De er jo nesten like bortsett fra att det er LED på det ene settet. Noen som har prøvd di eller har bilder av di på en A3?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den siste er vel originale A3/S3 facelift-lykter? Av de to der ville jeg garantert tatt de. Har enda ikke sett uoriginale baklykter som er finere enn de originale på noen biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den siste er vel originale A3/S3 facelift-lykter? Av de to der ville jeg garantert tatt de. Har enda ikke sett uoriginale baklykter som er finere enn de originale på noen biler.

Bra folk har forskjellig smak.... : rolleyes

Facelift lyktene er fine de...

Men FK har da et par typer klarglasslykter som jeg synes er mye finere igjen. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det ser jo ut som begge to ern esten helt like slik design messig men største forskjelletn er vell att det er LED på di fra FK, men er litt skeptisk til det engelti.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra folk har forskjellig smak.... : rolleyes

Facelift lyktene er fine de...

Men FK har da et par typer klarglasslykter som jeg synes er mye finere igjen. ;)

Selvfølgelig er det bra :) Det er da min smak. Men det kan bli veldig pent med uoriginale også. Alt etter hvor original resten av bilen er. Jeg er fan av enten "clean" eller "dra den helt ut", som mange har gjort her med stor suksess.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig er det bra :) Det er da min smak. Men det kan bli veldig pent med uoriginale også. Alt etter hvor original resten av bilen er. Jeg er fan av enten "clean" eller "dra den helt ut", som mange har gjort her med stor suksess.

Ja jeg er enig i det, men sku likt å sett ett bilde av hvordan den LED lykten fungerte i "real" liksom. Di er jo egentlig ganske like di S3 lyktene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, syntes det liksom blir litt for mye "sirkus" over di lyktene der, bilen er rimlig clean fra før bortsett fra litt S3 detaljer;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.