#1 Skrevet September 23, 2004 Jaja. Det er i alle fall en skikkelig del i denne 240'en Og denne så ganske kjent ut... godt å se den i fart igjen! Artikkel nettopp lagt ut på evo.no! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2004 Evo.no er nede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2004 As of 12:32PM on Friday, September 24, 2004 our network technicians are on scene fighting a Denial of Service (DoS) attack. Service has been restored, but still remains "intermittent". We are currently working aggressively to prevent this attack from causing more downtime for our customers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2004 Opprinnelig postet av Espen Vindegg Jaja. Det er i alle fall en skikkelig del i denne 240'en Bra at flere og flere forstår hva som er kvalitet! Men, tro om dette er populært i Volvo kretser: confused Kunne jo liksågodt brukt en 850motor da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2004 Sjekk plasseringen av luftfilteret... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2004 ddos attack er ganske så kjedelige ja 240 med audi motor....hmm..... spesielt men men... jeg la også merke til plasseringen av luftfilter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 27, 2004 Den 240'n var a ganske slem den. Hadde bra grep hvertfall, jeg tippa den som favoritt i breisladden jeg, men det virka som den hadde for bra grep nesten. Litt som å banne i kirka å sette en grom audi 5-er i en sur volvo men. Pytt pytt! Feeeeet lyd hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...