#1 Skrevet Februar 26, 2008 Enkelt og greit - en B3 Audi 80 Quattro 1.8 E - hva må til for å bygge denne om til 5 cyl ? Passer motoren på girkassa ? Er det ellers bare motorfester som må byttes ? Har en 2.2 10v Turbo motor som jeg har lyst til å dytte inn i noe billig og morro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2008 Hadde vel spart deg endel arbeid om du hadde skaffet deg en 80Q eller 90Q med 2.2 eller 2.3L originalt. Såvidt jeg har skjønt er det en god del du må gjøre om for og sette en 2.2 motor i en bil som originalt har vert 1.8 eller annet.. Mulig jeg tar feil, men er nok en del skruing der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2008 i følge denne tråden så skal motoren gå rett på girkassa di, så da gjenstår det bare motorfester i rammevangen+ ledningsnett. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=112724 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...