#1 Skrevet Februar 26, 2008 Hei Audi-folkens! Jeg er ny Audi-eier og nytt medlem her. Ikke nok med det, det går mot vår og sommer! Jeg trenger gode og kvalifiserte råd til felger og dekk til bilen min, 2007-modell Audi A4 Avant, svart, 2,0 liter, 140 hk, S-line. Hvilken dimensjon bør jeg ha på dekkene? Jeg har nesten bestemt meg for 18" felger, men er åpen for andre synspunkter på dette også. Hvilke felger anbefaler dere? Link gjerne opp til bilde av felgene. Hvor bør jeg kjøpe felger/dekk? Bor i Oslo. Beklager disse novise spørsmålene, men som sagt, jeg er Audi-fersking! Takk for alle gode tips! Geir Åge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2008 Hei Audi-folkens! Jeg er ny Audi-eier og nytt medlem her. Ikke nok med det, det går mot vår og sommer! Jeg trenger gode og kvalifiserte råd til felger og dekk til bilen min, 2007-modell Audi A4 Avant, svart, 2,0 liter, 140 hk, S-line. Hvilken dimensjon bør jeg ha på dekkene? Jeg har nesten bestemt meg for 18" felger, men er åpen for andre synspunkter på dette også. Hvilke felger anbefaler dere? Link gjerne opp til bilde av felgene. Hvor bør jeg kjøpe felger/dekk? Bor i Oslo. Beklager disse novise spørsmålene, men som sagt, jeg er Audi-fersking! Takk for alle gode tips! Geir Åge http://www.gummihuset.se er det mange fine felger! og du kan se åssen felgen vil bli seenes ut på bilen! vurdere å kjøpe felger der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2008 Hei Audi-folkens! Jeg er ny Audi-eier og nytt medlem her. Ikke nok med det, det går mot vår og sommer! Jeg trenger gode og kvalifiserte råd til felger og dekk til bilen min, 2007-modell Audi A4 Avant, svart, 2,0 liter, 140 hk, S-line. Hvilken dimensjon bør jeg ha på dekkene? Jeg har nesten bestemt meg for 18" felger, men er åpen for andre synspunkter på dette også. Hvilke felger anbefaler dere? Link gjerne opp til bilde av felgene. Hvor bør jeg kjøpe felger/dekk? Bor i Oslo. Beklager disse novise spørsmålene, men som sagt, jeg er Audi-fersking! Takk for alle gode tips! Geir Åge 8,5x18 ET35 med 225 eller 235/40 18, case closed 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...