#1 Skrevet Februar 26, 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan få kantsydd stoffmattene mine i en ønsket farge? Ett eller annet firma i Oslo, Østfold eller Akershus. Gjerne en link til nettside. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan få kantsydd stoffmattene mine i en ønsket farge? Ett eller annet firma i Oslo, Østfold eller Akershus. Gjerne en link til nettside. Jeg vil tro http://www.inredcar.no gjør det for deg,eller hør med noen som syr gardiner etc,de har jeg hørt tar på seg slikt av og til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2008 Alle større teppeforretninger (interiørland etc.) gjør også slikt. Gule sider er din venn i slike saker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2008 Har funnet et sted i Oslo som gjør dette. Teppeabo på Bryn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...