noe å si på inpress når bilen er senket?

Anbefalte innlegg

har det noe å si på inpresset på felgen når bilen er senket?

har en A4 B5 1.8tq med justerbart senkesett! min inpresset skal være på 45...

kan jeg ha på ET35 og oppover da? eller må jeg ta 45 og oppover?:confused:

vil helst ikke at det skal subbe i hjulbuen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en B5 1.8TQ for et år siden. Den var senka med Weitech Hicon-GT justebart. Tipper den var senka 50-60 mm. Felga var av type RS4 II 8x19" et 35 med 225/35-19. Subbing var ikke noe problem for meg, så lenge jeg ikke bråbremsa med mye ratt utslag!

skitten.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en B5 1.8TQ for et år siden. Den var senka med Weitech Hicon-GT justebart. Tipper den var senka 50-60 mm. Felga var av type RS4 II 8x19" et 35 med 225/35-19. Subbing var ikke noe problem for meg, så lenge jeg ikke bråbremsa med mye ratt utslag!

skitten.jpg

ok! så bra ut det der! takk for svar! aner ikke hvor mye min er senket! ser ut som den er senket like mye som din! kjøpte den ferdig senket fra ABT sitt senke sett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innpresset er det samme for deg med eller uten senking. Hvis du må endre på innpresset går det mer på felgbredden hvor felgene blir så breie at de vil ta i bærearm osv.

Evt du vil ha felger lengre ut mot skjermkanten... (hvor mange tyr til spacere)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.