#1 Skrevet Februar 26, 2008 Hei! Er litt usikker på korleis eg skal rengjøre mitt luftfilter. Det er eit skumfilter, og det er Pipercross som leverer dette luftfilteret. Har prøvd å høyrt meg litt rundt, men det er stor uenigheit om ka so e bra og dårlig måte å gjere dette på. Noken som har erfaring med sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2008 Kjøp ett K&N rensekit på Mekonomen elns,rensen sprayer du på utv,deretter skyller du det innenifra og ut. Følger med en olje som man bruker på K&N filter men denne dropper du og bruke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2008 zalo og varmt vann.det fungerer like bra.billig også. husk å få ut all såpa. å husk å tørke skikkelig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2008 zalo og varmt vann.det fungerer like bra.billig også. husk å få ut all såpa. å husk å tørke skikkelig;) Funker dette på K&N-luftfilter også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...