#101 Skrevet September 24, 2004 Hmm, det må jeg få sjekka opp jeg også. Tenkte tanken når jeg kjøpte bilen, men ettersom jeg skjønte på andre, og har hørt fra før, at å forsikre ekstrautstyr vistnok er jævla dyrt...... Men som sagt, da må eventuellt jeg få sjekka det opp også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet September 24, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Jensen Det var den vi kjørte forbi i Sandvika, eller? Stemmer, måtte kjøre sakte for å få med meg Mattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet September 24, 2004 Opprinnelig postet av Tom-Rune Birkelund Stemmer, måtte kjøre sakte for å få med meg Mattis Haha, jeg lå jo rett foran deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet September 24, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Men et tips er å gjøre som meg, jeg har tilleggsforsikret bilen min, så jeg får igjen inntil 80000kr ekstra for det jeg har gjort med bilen. Og det beste med det er at det koster ikke mange 100-lappene ekstra. Ikke alle selskap som har sånn forsikring. Og de trekker fra prisen på f.eks orginal fanger og du får igjen det over, og orginalt er dyrt.... Minus litt alder oxo. Jeg vet alt om det her. Er oxo maks halvparten av bilens verdi som du kan ekstraforsikre for. Men back to topic. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet September 24, 2004 Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt Ikke alle selskap som har sånn forsikring. Og de trekker fra prisen på f.eks orginal fanger og du får igjen det over, og orginalt er dyrt.... Minus litt alder oxo. Jeg vet alt om det her. Er oxo maks halvparten av bilens verdi som du kan ekstraforsikre for. Men back to topic. Jeg har Gjensidige jeg, og det eneste de forlangte var bilder av bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet September 24, 2004 Opprinnelig postet av Lars Lysebo Bra oppmøte her: ja : Bildene kommer, time will show! NÅÅÅÅ!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet September 24, 2004 Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal Så utfra problemet mitt som du kanskje har lest oppe i tråden her, så meiner du at jeg ikke skal få igjen en drit i erstatning??? Var ikke sånn jeg mente, men ved salg av stylet bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet September 24, 2004 Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen Var ikke sånn jeg mente, men ved salg av stylet bil Ahh, hehe.. Bynte å lure litt nå skjønner`u 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet September 24, 2004 Sånn noen bilder ANDREASS! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet September 24, 2004 ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet September 24, 2004 Det var jo et heftig "i fart"-bilde av bilen din det Andreas? Jeg visste ikke at den gikk så fort at bakgrunnen ble såpass uklar jeg? Hehehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet September 24, 2004 .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet September 24, 2004 Den Cab'n din er faktisk veldig flott Lars!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet September 24, 2004 Christian i kø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet September 24, 2004 Det er fra den vinkelen der man skulle fått til å ta "i fart"-bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet September 24, 2004 Takk det Roger:) Siste bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet September 24, 2004 Kjempesiste:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet September 24, 2004 Masse fine bilder : tilber : Synd at det er så langt til Oslo... dumt å reise opp bare for en kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet September 24, 2004 Lurer på hvem som har tatt disse "flotte" bildene jeg.....!??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet September 24, 2004 Opprinnelig postet av Kjetil Bjørntvedt Lurer på hvem som har tatt disse "flotte" bildene jeg.....!??? Synes du er flink jeg Kjetil.. driter i hva de andre sier .. og Roger! Joa, den klarer såvidt over 70 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet September 24, 2004 Opprinnelig postet av Andreas Skotner Synes du er flink jeg Kjetil.. driter i hva de andre sier .. og Roger! Joa, den klarer såvidt over 70 Hoho LOL Men når kommer bildene DINE Andreas!??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet September 24, 2004 Vel, ta bilder i fart OG kjøre samtidig er ikke lett fant jeg ut... Men du ble voldsomt kjekk stillestående i kø: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet September 24, 2004 Vi hadde til og med oss djevelen selv: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet September 24, 2004 Kø kø kø: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet September 24, 2004 Bevis på at man ikke skal kjøre samtidig og ta bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...