#26 Skrevet September 23, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Overveldende oppmøte med oppimot 50 biler!!!!! :tilber: Var meget synn at jeg ikke fikk tatt meg en tur ser jeg. Måtte klargjøre en rally bil til helgens NM avsluttning på Hamar/Brumundalen. Det var trangt om plassen oppe der ser jeg.Jeg får prøve og komme sterkere tilbake på neste treff. Meget bra tilltak dette her.: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 23, 2004 Promoter klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 23, 2004 asdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 23, 2004 jklø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 23, 2004 Kameleon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 23, 2004 Keep it lower 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 23, 2004 S4 Det var siste bildet fra meg for i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 23, 2004 Arne poserer? "Gamlefar" med mpetre driver med breakz tror jeg vi sier! Mye og mange kjente gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 23, 2004 Opprinnelig postet av Lars Thomas Nordby Sliten men kul golf (imho) Den kommer til å bli finere! Jeg skulle egentlig kjøpt den bilen for en stund siden, men hadde ikke penger da, så en kompis kjøpte den i stedet. Han har ikke vært "så" flink med den. Nå har den nettopp skiftet ny eier igjen (nok en kompis) og denne gangen kommer ting til å skje! Må bare overtale eieren til å beholde fargen! Gult er kult 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 23, 2004 alltid lurt på hva imho står for jeg... In My Honest Opinion?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 23, 2004 Ola: jepp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 23, 2004 Veldig bra.. Masse folk og masse tøffe biler. Flotte greier.... Til Lars Thomas Norby.. Bra bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 23, 2004 Nok et oversiktsbilde.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 23, 2004 den derre knallblå saken der er jævlig linselus Arne... :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 23, 2004 ...fler biler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet September 23, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim den derre knallblå saken der er jævlig linselus Arne... :rolleyes: Ikke denne du mener vel Ola?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 23, 2004 jo, stemmer det Arne. Akkurat den der jeg mener. Makan til PR kåt kjærre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 23, 2004 Opprinnelig postet av Lars Thomas Nordby Promoter klubben Det var søren meg en strøken bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 23, 2004 ...Najs cab... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet September 23, 2004 litt for synlig arm, men jeg får fram budskapet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet September 23, 2004 passat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet September 23, 2004 ....cooooooool Jetta...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet September 23, 2004 en passat til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet September 23, 2004 John sin fete Bora *smisk smisk* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet September 23, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland ....cooooooool Golf...... Det der var jo en Jetta, da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...